Мобильді нұсқа Нашар көретіндерге арналған нұсқа
15.07.2020

Қызметтер

2017 жылдың қорытындысы бойынша жер қатынастар бөлімінің көрсетілген қызметтер есебі

Информация о государственных услугах отдел земельных отношений

Көрсетілетін қызметті беруші туралы мәліметтер.

Бөлімнің мекен жайы: Атырау облысы Құрманғазы ауданы Ганюшкино ауылы, Көшекбаев көшесі, 25 үй, инд. 060400

Тел.. 8(71233)2-14-47; 2-12-89, электрондық пошта: kurmangazy_zem14@mail.ru

Бірінші басшы: Имашев Куаныш Мусаевич.

Қызметкерлер: Бас маман Сахтаганов Сатжан Ахметович.

Бас маман Сабирова Назерке Утемисовна.

 

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат.

- Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің саны;

- Мемлекет жеке меншікке сататын нақты жер учаскелерінің кадастрлық (бағалау) құнын бекіту;

- Жер учаскелерін қалыптастыру жөнінде жерге орналастыру жобаларын бекiту;

- Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру;

- Iздестіру жұмыстарын жүргізу үшiн жер учаскелерін пайдалануға рұқсат беру;

- Ауыл шаруашылығы алқаптарын бір түрден екінші түрге ауыстыруға рұқсат беру;

- Елді мекендер шегінде объектілер салу үшін жер учаскелерін беру;

- Суармалы егiстiктi алқаптардың суарылмайтын түрiне ауыстыруға рұқсат беру.

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтер саны-7.

-   тегін және (немесе) ақылы негізде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны-7

- қағаз және (немесе) электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны-7.

-    бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттары мен регламенттер саны-3.

2017 жылы (өсу есебімен) барлығы 722 мемлекеттік қызмет көрсетілді:

  1. "Мемлекет жеке меншікке сататын нақты жер учаскелерінің кадастрлық (бағалау) құнын бекіту"-0

  2. «Жер учаскелерін қалыптастыру жөнінде жерге орналастыру жобаларын бекiту»-597 соның ішінде:

- көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы-16

-  «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорация» коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы-581

- www.egov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы-0

  1. «Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру»-43, соның ішінде:

- көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы-0

-  «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорация» коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы-43

- www.egov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы-0

  1. «Iздестіру жұмыстарын жүргізу үшiн жер учаскелерін пайдалануға рұқсат беру»-2, соның ішінде:

- көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы-1

-  «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорация» коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы-0

- www.egov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы-1

  1. «Ауыл шаруашылығы алқаптарын бір түрден екінші түрге ауыстыруға рұқсат беру»-0

  2. «Елді мекендер шегінде объектілер салу үшін жер учаскелерін беру»-80, соның ішінде:

- көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы-0

-  «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорация» коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы-80

- www.egov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы-0

  1. «Суармалы егiстiктi алқаптардың суарылмайтын түрiне ауыстыруға рұқсат беру» -0

      4. Барынша талап ететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат.

«Жер учаскелерін қалыптастыру жөнінде жерге орналастыру жобаларын бекiту» мемлекеттік қызметі.

2. Көрсетілетін қызметті алушылармен жұмыс

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.

- Мемлекеттік қызметтер туралы ақпараттар бөлімнің орналасқан ғимаратын көрнекі жеріне орналасқан.

      2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарының жобаларын жария талқылаулар туралы ақпарат.

  • Бөліммен көрсетілетін қызметтер стандарттарының жобаларын жария талқылау бағытында Көшекбаев атындағы аудандық мәдениет үйінде 2017 жылы 17 қарашасында өткен Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерге қатысты жарменкісіне қатысып, сонымен қатар адандық «Серпер» газетіне мақала беру арқылы аудан тұрғындарына түсінік жұмыстар жүргізілді.


      3) Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбат және басқалар).

  • Бөліммен көрсетілетінкөрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытында «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық емес акционерлік қоғамының Атырау облысы бойынша филиалы- «Халыққа қызмет көрсету орталығы» Департаменті Құрманғазы аудандық халыққа қызмет көрсету орталығымен ұймдастырылған семинарларға үнемі қатысып, түсіндіру жұмыстары жүргізілді.

      3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет
      1) Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.

  • Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижесінде тұрғындар Құрманғазы аудандық халыққа қызмет көрсету орталығы және www.egov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы өтініш беріп келеді.

2) Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.

-Бөлім қызметкерлерінің біліктілігін арттыруға бағытында Атырау облысы әкімі аппаратының мемлекеттік қызметшілерді қайта дарлау, біліктілігін арттыру және тілдерді оқыту өңірлік орталығымен өткізілген арнайы семенарлардан өтті.

      3) Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін нормативтік-құқықтық жетілдіру.
- Бөліммен көрсетілетін мемлекеттік қызметтерге қатысты стандартармен регламентерге Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрілігі мен Атырау облысы әкімдігімен үнемі өзгерістер мен толықтырулар енгізу жұмыстарын жүргізіп, қолданысқа беріп отырады.

4. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау
      1) Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселесі жөніндегі көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат (қосымша).

-Бөліммен көрсетілген мемлекеттік қызметтерге, қызметті алушылардың шағымдар түскен жоқ.

      2) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері.

-Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижесімен кемшіліктер анықталған жоқ.

      3) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган жүргізген мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау нәтижелері.

- Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органдарымен тексерістер жүргізілген жоқ.

4) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг нәтижелері.

- Бөліммен көрсетілген қызметтер сапасына қоғамдық мониторинг нәтижелері-қанағаттандырылық.
      5. Мемлекеттік қызметтер көрсетудің одан әрі тиімділігінің перспективалары және сапасына көрсетілетін қызметтерді алушылардың қанағаттануын арттыру.


Мақаланың шыққан күні: 12.03.2018 07:46

Парақтағы соңғы өзгерістер: 12.03.2018 07:46

Қаралым саны: 1256