Мобильді нұсқа Нашар көретіндерге арналған нұсқа
26.05.2020

Қызметтер

Ішкі конкурс: санаттары: Е-R-4, E-R-3,E-G-2, 10 бірлік

Құрманғазы ауданы әкімі аппаратының персоналды басқарудың бірыңғай қызметі «Б» корпусындағы бос мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасуға осы мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілері арасында ішкі конкурс жариялайды. Құрманғазы ауданы әкімінің аппараты, индексі-060400, мекен-жайы - Құрманғазы ауданы, Ганюшкин селосы, С.Көшекбаев көшесі 25 үй, анықтама үшін телефоны: 8(71233)2-15-36, 8(71233)2-14-22, e-mail: k_kadr_bolimi@mail.ru



  1. Құрманғазы ауданның жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімінің бас маманы, Е-R-4 санаты

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері: Қазақстан Республикасындағы мүгедектерді қолдау заңы талаптарына байланысты мүгедектермен жұмыстарды жүргізеді. Жеке көмекші, ымдау тілі маманымен қамтамасыз ету, мүгедекті жеке оңалту бағдарламасына сәйкес көмекші құралдар алуын қамтамасыз етеді, ҰОС және Ауған соғысының ардагерлеріне және жалпы мүгедектерге демалу – сауықтыру орындарына жолдамалар береді және қоммуналдық қызметтер үшін төленетін төлемақыларды, берілетін бір жолғы материалдық көмектерді уақытылы әрі сапалы төленуін қамтамасыз етеді. Жалғыз басты қариялар мен мүгедектерді қажет етулеріне байланысты облыстық қарттар және мүгедектердің интернат үйіне, психикалық және жүйке ауруларын арнайы интернат-үйіне орналастыру үшін іс-құжаттарын жасақтап, жолдайды. Аудандық мүгедектер істері жөніндегі үйлестіру кеңесінің жұмысын жүргізеді. 1941-1945 жылдарында ең кемі 6 ай жұмыс жасағандардың еңбек өтілін анықтау комиссиясының құжаттарын түгендеп комиссияға ұсынады. Аудандық округтерден жалғыз басты қариялар мен мүгедектерге, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі кемтар балаларға үйден әлеуметтік көмек көрсету жұмыстарын үйлестіреді. Мүгедектердің орталық дерекқор базасымен, «Е-собес» электрондық ақпараттық базасымен жұмыс жүргізеді және жауапты болады. Семей ядролық сынақ полигонында зардап шеккен азаматтардың есебін жүргізіп, біржолғы көмек алу құжаттарын даярлайды. Бөлім бастығы мен оның орынбасарының басқа да тапсырмаларын орындайды.

Ішкі конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: , құқық; әлеуметтік ғылымдар экономика және бизнес; техникалық ғылымдар және технологиялар.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білу.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

  1. Құрманғазы ауданның жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімінің бас маманы, Е-R-4 санаты

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері: Азаматтық хал актілерін тіркеу жөнінде қызметі бойынша заңдылығын сақтап, азаматтарды қабылдап кеңес беріп түсіндіру. Азаматтық хал актілерін жазуға өзгертулер, толықтырулар және өзгертулер енгізу жөніндегі арыздарды есепке алады. Туу, өлім, неке қию, некеден ажырасу, әкелікті анықтау, бала /қыз/ асырап алу, атын, тегін әкесінің атын өзгерту туралы туралы азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеулерін жүргізеді. ҚР-ның азаматтарының тегін, әкесінің атын өзгерту және түзету, толықтыру, өзгеріс енгізу және хал актілерін қалпына келтіру іс-құжаттарын және қорытындыларды дайындайды. Азаматтық хал актілерін тіркеу актілері жөнінде заң тәртібімен белгіленген тәртіп бойынша қайталама куәліктер береді.

АХАТ қызметі бойынша құжаттарды ведомстволық мұрағатқа тапсырады және сақтайды, уақытында тууды, өлімді тіркеу үшін дәрігерлік мекемелермен, статистикалық органдармен тығыз байланыста жұмыс атқарады. Бөлім басшыларының басқа да тапсырған жұмыстарын орындайды.Қазақстан Республикасының Рәміздері туралы Заңының бөлім бойынша орындалысына жауапты болады.

Ішкі конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: , құқық; әлеуметтік ғылымдар экономика және бизнес.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білу.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

  1. Ауданның жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімінің бас маман-есепші, Е-R-4 санаты.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері: Мекеменің бюджет жоспарын жасақтап, есебін жүргізіп, бөлімнің есеп құжаттарына жауапты болады. Тиісті органдар алдында заңдар талабына сай есептерін береді. Қызметкерлердің еңбек ақыларын уақтылы алуын қамтамасыз етеді. Түскен жәрдемақылар мен әлеуметтік көмек қаржыларының мезгілінде төлеуін қадағалайды, осыған байланысты жұмыстарды үйлестіреді. Касса ережесін қатаң сақтайды, мекеменің негізгі қорлары мен мүліктерінің есебін жүргізеді, олардың түгел, әрі сапалы жағдайда сақталуын қадағалайды. Қызметкерлердің еңбек ақыларын уақтылы алуын қамтамасыз етеді. Тағайындалған жәрдемақылар мен әлеуметтік көмек қаржыларының дұрыстығын тексеріп отырады, ол жөнінде ұсыныстар береді және толық жауапты болады.

Аудан әкімінің білім беру көмегі бойынша еліміздің жоғарғы оқу орындарында оқып жатырған студенттердің жыл сайынғы оқу ақыларының уақытылы төленуін қамтамасыз ету мақсатында іс-құжаттарын уақытында дайындап, төленуін қаматамсыз етеді.

Бөлім басшыларының басқа да тапсырған жұмыстарын орындайды.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білу.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

  1. Құрманғазы аудандық экономика және қаржы бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «қаржы» секторының меңгерушісі, Е-R-3 санаты

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 96607 теңгеден 129920 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері:  Бюджеттік мекемелерден қаржыландырудың айларға бөлінген төлемдер мен міндеттемелер бойынша жоспарларын тексеріп қабылдап алуға, бұған енгізілетін өзгерістердің Қазақстан Республикасының Бюджет кодексінің, Бюджеттің атқарылуы және оған кассалық қызмет көрсету Ережесінің талаптарына сәйкестігін анықтауға, бюджет қаржысының толық және уақытында игерілуін үнемі бақылауда ұстауға, бөлінген қаржының мақсатына сай жаратылуын қадағалауға; Жергілікті бюджет жобасын дайындауда мекемелердің бюджеттік өтінім, сұраныстарының дұрыстығын тексеріп, бөлім басшысының орынбасарына ұсынып, мәслихатқа ұсынудағы шешім жобасын дайындауға,бюджеттік комиссияның жұмысын үйлестіруге; Құрылыс бөлімі мен инфрақұрылымдарға бөлінген бюджет қаражатының нысаналы, мақсатына сай, толық және уақытылы жаратылуын бақылауға алу және жоғарғы органдарға берілетін айлық, тоқсандық және жылдық есептердің, ағымдағы ақпараттық мәліметтердің, соған сәйкесті дайындалған жазба хаттардың уақытында, толық берілуіне және аудандық бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдары қызметінің тиімділігін бағалауға арналған жұмыстарды үйлестіруге; Тиісті әкімшілік-аумақтық бөлінісінде салық және ақшалай несие саясатымен өзара іс-қимыл жасай отырып мемлекеттік бюджеттік саясатты әзірлеу мен жүзеге асыруға қатысуға; Тиісті қаржылық жылға жергілікті атқару органның бюджетіне шешім әзірлеу және іске асырылуы жөнінде қаулы жобасын әзірлеуге; Салық базасын кеңейтуге байланысты жұмыстарды ұйымдастыруға; Қаржы секторы мамандарының жұмысына басшылық жасауға; ИПГО ақпараттық желісінің жұмысын үйлестіруге; Белгілі себептерге байланысты бөлім басшысының орынбасары жұмыс орнында болмаған жағдайда (еңбек демалысы, сырқаттануға байланысты жұмыста болмау, іс-сапар немесе басқа да себептер) бөлім басшысының орынбасарының міндетін атқаруға; Өзіне тапсырылған міндеттерді мерзімінде, әрі біліктілікпен орындауды қамтамасыз етудің шараларын алуға міндетті.

Ішкі конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары: әлеуметтік ғылымдар экономика және бизнес.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі бір жарым жылдан кем емес, оның ішінде

мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-O-6, C-R-4, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-O-6, C-R-4, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

3) C-O-6, C-R-4, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-2 санаттарынан төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А»

корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі бір жарым жылдан кем емес;

4) мемлекеттік қызмет өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдарының орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі немесе Қарулы Күштер әскери басқару органдарының тактикалық деңгейінен төмен емес, жергілікті әскери басқару органдарының немесе әскери оқу орындарының лауазымдарында екі жылдан кем емес;

5) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық комиссия бекітетін басым амандықтар бойынша оқуды аяқтауы.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының Президенті туралы» Қазақстан Республикасының конституциялық заңы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Әкімшілік рәсімдер туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білу.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу,осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

  1. Мақаш ауылдық округ әкімі аппаратының бас маман есепші,. E-G-3 санаты.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957 теңгеден 94110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері: Ауылдық округ әкімінің нұсқаулары мен тапсырмаларын орындауды қамтамасыз ету «Мақаш ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі әкімші болатын бюджеттік бағдарламалар жобаларын әзірлеу Бюджетті жұмыстарды жетілдіруді ұйымдастырады қаржыландыру жоспарын, бағдарламалар және шағын бағдарламалар міндеттемелер мен төлемдер бойынша жасактайды, Округ әкімі аппараты бойынша әрбір жылға арналған шығын сметасын жасайды, оны қорғайды және орындалысын қамтамасыз етеді, Тиісті бекітілген штаттық кесте бойынша уақытылы қызметкерлердің еңбекақыларын есептеу, төлеу, қызметкерлердің жалақысынан тиісті төлемдерді зейнетақы қорларына аудару; Мекеме есебіндегі құнды заттардың есебін жүргізу, сақталуына бақылау жасау, жыл аяғында инвентиризация өткізу; Жұмсалған қаржы құжаттарының дұрыс рәсімделуін, олардың заңдылығын қадағалау, Бухгалтерлік, статистикалық және салықтық есептерді уақытында жасау, экономика және қаржы бөліміне берілетін мәліметтерді тапсыру; Округ көлеміндегі шаруашылық жүргізуші заңды және жеке тұлғалардан бюджетке түсетін салық түсімдерінің орындалуына ықпал жасайды, Күрделі жөндеу жұмыстарының, елді мекендерді ауыз сумен қамтамасыз ету, көшелерді жарықтандыру, көгалдандыру, абаттандыру, санитарлық тазалық жұмыстарына бөлінетін қаржылардың жұмысын бақылау; Бухгалтерлік құжаттардың дұрыс сақталуын жауапты және оларды мұрағатқа тапсыруды қамтамасыз етеді, ДебиторлКіріс көздерін қалыптастыру, коммуналдық мүліктерді жалға беру мен тауарлық және кредиторлық қағаздардың мезгілінде өтелуін бақылайды, төлем тәртібін қадағалайды; Бөлінген қаражаттың жұмсалуын ай сайын қадағалау, есебін жүргізу, бюджеттік бағдарламалардың уақытында бекітілген қаржы көлемінде орындалуын, қаржының игерілуін қамтамасыз ету; Тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді мемлекеттік сатып алу жұмыстарын заңдылыққа сәйкес жүргізу; қызметтерді мемлекеттік сатып алулар бойынша келісім-шартттар жасау жұмыстарын орындау; Нормативтік құқықтық актілердің жобасын дайындайды; Округ әкімі берген басқа да қосымша тапсырмаларды орындайды.

Ішкі конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білу.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

  1. Сафон ауылдық округі әкімінің аппаратының бас маман есепші, Е-G–3 санаты.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957 теңгеден 94110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері: Тауарларды, жұмысты және қызметті мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырады Ауылдық округ әкімі аппараты бойынша қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді. Қаржы тапсырысын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды. Бюджет бойынша шығын сметасын жасақтап, есептейді, ақшаны сметаға сәйкес қолдануды жүзеге асырады. Ауылдық округ әкімі аппараты бойынша банктік есепшот және кассалық кіріс-шығыс құжаттарын жүргізеді. Қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептерін қаржы бөліміне тапсырады.Бухгалтерлік, статистикалық және салық бойынша есептесулер жүргізеді. Жергілікті өзін-өзі басқарудың қаржы түсімдері мен шығыстары есебін жүргізу. Округ әкімінің басқа да тапсырмаларын орындап отырады. Округ әкімінің нормативтік-құқықтық актілері жобаларын дайындайды

Ішкі конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі:: әлеуметтік ғылымдар,экономика және бизнес.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білу.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

  1. Сафон ауылдық округі әкімінің аппаратының бас маманы, Е-G–3 санаты.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957 теңгеден 94110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері:  Әкім аппарат мәжілістері мен тұрғындары жиынына материалдарын дайындап, тоқсандық жоспарын жасап округ әкіміне бекітуге ұсыну; Округ әкімі шешімдері жобасын жасайды, әкімнің шешімдері мен өкімдердің жауапты мамандарға мерзімінде жеткізуге, шешімдер мен өкімдердің орындалысын қадағалау; Шаруашылық кітаптарын жүргізу; Е-қызмет жүйесімен жұмыс жасау; АИС “Cайлаушы” бағдарламасымен жұмыс, сайлаушылар тізімін әр тоқсан сайын беріп отыру; Құқықбұзушылықтың алдын алу, жасөспірімдермен, нашақорлық пен адам саудасына қарсы күрес бағытында құқықтық жұмыстар атқару; Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес жұмыстарын ұйымдастыру; Үйге мұқтаж азаматтарды есепке алуды жүргізу;Мемлекеттік қызметші болып табылмайтын қызметкерлерінің жеке іс құжаттарымен жұмыс; Әлеуметтік экономикалық даму өңірлік бағдарламалардың, кешенді

бағдарламаларының орындалысын жүзеге асыру; Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты мен регламенттеріне сәйкес анықтамалар беру, тұрғындардың талап-тілектерін орындау мақсатында түрлі бағыттағы анықтамалар беру; Округ әкімінің басқа да тапсырмаларын орындау.

Ішкі конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі:: әлеуметтік ғылымдар,экономика және бизнес.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білу.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

  1. Ганюшкин ауылдық округі әкімінің кеңесшісі, Е-G–2 санаты.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 92443 теңгеден 124923 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері: Мемлекеттік сатып алу туралы заңға сәйкес келісім-шарттардың және коммуналдық меншіктегі мүліктерді жалға беру келісім шарттарының дұрыс жасақталуына жауапты; Мемлекеттік сатып алу жұмыстарын ұйымдастырады;Мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарын жасақтайды;Уақытылы мемлекеттік сатып алудың хабарламаларын, өзгерістерін веб-порталға жариялап отырады;Округ әкімі аппараты әкімшісі болып табылатын бюджеттік бағдарламаларды әзірлейді;Қазақстан Республикасының жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы заңнамасында көзделген түсімдерден түсетін қаражатты пайдалану үшін жыл сайын ауылдық округ әкiмiнің жергілікті өзін-өзі басқару функцияларын іске асыруына бағытталатын ақша түсімдері мен шығыстарының жоспарын жасайды; Жергілікті өзін-өзі басқарудың кіріс көздерін қалыптастыру және пайдалану жұмыстарын жүргізеді; Округ әкімі аппаратының веб-порталға, сайтқа енгізілетін ақпараттарының уақытында орындалуына жауапты;«Е-қызмет» мемлекеттік қызметтің персоналын басқарудың ықпалдастырылған ақпараттық жүйесінің ақпараттары дұрыс жүргізілуіне жауапты; Округ әкімінің және округ әкімі орынбасарының жүктеген басқа да тапсырмаларын орындайды;

Ішкі конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары: гуманитарлық ғылымдар; табиғи ғылымдар; құқық; әлеуметтік ғылымдар, білім; экономика және бизнес; техникалық ғылымдар және технологиялар; ауылшаруашылық ғылымдар.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

2) Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

3) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдарының немесе Қарулы Күштер әскери басқару органдарының тактикалық деңгейінен төмен емес, жергілікті әскери басқару органдарының немесе әскери оқу орындарының лауазымдарында екі жылдан кем емес;

4) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білу.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

9.Ганюшкин ауылдық округ әкімі аппаратының бас маманы, E-G-3 санаты.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957 теңгеден 94110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері: Округ көлемінде абаттандыруды, жарықтандыру, көгалдандыру және санитарлық тазалыққа жұмыстарын ұйымдастырады; ауылдық округтегі автомобиль жолдарының салынуы, қайта жаңартылуы, күтіп ұсталуы жұмыстарын ұйымдастырады; округ аумағындағы судан қорғау бөгеттерінің бұзылмауына жауапты, өр суына байланысты штабтың жұмысын ұйымдастырады; округ көлеміндегі су, жылу құбырларының қалыпты жұмыс жасауын қадағалайды; округ бойынша апаттық жағдайда тұрған үйлердің санын нақтылайды, аудан әкімдігіне мәліметін беріп отыруға жауапты; күзгі, қысқы дайындық жұмыстарын ұйымдастырады; округ көлемінде төтенше жағдайларды болдырмау, жұмылдыру шараларын ұйымдастырады; құқық бұзушылықтың алдын-алу, болдырмау бағытындағы жұмыстарды ұйымдастырады; Өз міндетіне сәйкес атқаратын салаларына байланысты округ әкімінің нормативтік-құқықтық актілерінің (өкім, шешім) жобаларын дайындайды; округ әкімінің және округ әкімі орынбасарының жүктеген басқа да қызметтерін атқарады.

Ішкі конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: құқық; әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес; техникалық ғылымдар және технологиялар; ауылшаруашылық ғылымдар..

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білу.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

  1. Шортанбай ауылдық округі әкімінің аппаратының бас маманы, Е-G–3 санаты.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957 теңгеден 94110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері: Әлеуметтік сала жұмыстары; арыз шағымдармен жұмыс; архивке тапсырылатын материалдармен жұмыс, награда мәселелері, тұрғын үй, жер беру комиссияларының жұмысын үйлестіру; мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарттары мен регламенттеріне байланысты жұмыс. Құжаттар номенклатурасын жасақтау, баспасөзге жазылуды ұйымдастыру; салық жинауға жәрдемдесу; қоғамдық ұйымдармен жұмыс, округ әкімі аппаратының теңгеріміндегі жылжымайтын мүліктерінің жағдайына жауапты. Округ әкімінің нормативтік-құқықтық актілері жобаларын дайындайды. Округ әкімінің басқа да тапсырмаларын орындайды.

Ішкі конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: білім; гуманитарлық ғылымдар; құқық; әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес; техникалық ғылымдар және технологиялар; ауылшаруашылық ғылымдар.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білу.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

  1. «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;

  2. тиісті персоналды басқару қызметімен құжаттарды тапсыру күніне дейін күнтізбелік 30 күн ішінде расталған қызметтік тізім.

Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби шеберлiгiне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн мемлекеттiк органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.

Құжаттар электронды түрде мемлекеттік органның электрондық почтасы не «Е-gov» электрондық үкімет порталы немесе «е-қызмет» интегралды ақпараттық жүйесі арқылы берілген жағдайда олардың түпнұсқасы әңгімелесу басталғанға дейін екі сағаттан кешіктірілмей беріледі.

Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Құжаттар конкурс өткiзу туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап 3 жұмыс күннің ішінде тапсырылуы тиіс.

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде Құрманғазы аудан әкімі аппаратында өтеді.

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады.

Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады.

Байқаушылар әңгімелесу процесінде кандидаттарға сұрақтар қоймайды. Байқаушыларға конкурс комиссиясының жұмысына кедергі келтіретін іс-әрекеттер жасауға, кандидаттардың жеке басы деректеріне қатысты мәліметтерді жариялауға, кандидаттар қатысатын конкурс рәсімдерінде олардың техникалық жазба құралдарын қолдануға жол берілмейді.

Байқаушы ретінде конкурс комиссиясының отырысына қатысу үшін тұлғалар әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірмей персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) тіркеледі. Тіркелу үшін тұлғалар персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін, ұйымдарға тиесілілігін растайтын құжаттардың түпнұсқасын немесе көшірмелерін ұсынады.

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.

Конкурс комиссиясының шешімі қабылданған күннен бастап бес жұмыс күннен кешіктірмей уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне конкурс комиссиясының шешіміне шағым беру, уәкiлеттi органның немесе оның аумақтық бөлiмшесiнiң келіп түскен шағым бойынша тиісті шешім қабылдауына дейін конкурс комиссиясының шешімінің қолданылуын тоқтата тұруға негіз болып табылады.


Парақтағы соңғы өзгерістер: 28.08.2017 01:26

Мақаланың шыққан күні: 25.08.2017