Мобильді нұсқа Нашар көретіндерге арналған нұсқа
26.05.2020

Қызметтер

Ішкі конкурс: санаттары E-R-4, E-G-3, 9 бірлік

Құрманғазы ауданы әкімі аппаратының персоналды басқарудың бірыңғай қызметі «Б» корпусындағы бос мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасуға мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілер арасында ішкі конкурс жариялайды. Құрманғазы ауданы әкімінің аппараты, индексі-060400, мекен-жайы - Құрманғазы ауданы, Ганюшкин селосы, С.Көшекбаев көшесі 25 үй, анықтама үшін телефоны: 8 (71233) 2-15-36, e-mail: k_kadr_bolimi@mail.ru

 

1. Ауданның жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімінің бас маман-есепші, Е-R-4 санаты.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 73 288 теңгеден 99 106 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Мекеменің бюджет жоспарын жасақтап, есебін жүргізіп, бөлімнің есеп құжаттарына жауапты болады. Тиісті органдар алдында заңдар талабына сай есептерін береді. Қызметкерлердің еңбек ақыларын уақтылы алуын қамтамасыз етеді. Түскен жәрдемақылар мен әлеуметтік көмек қаржыларының мезгілінде төлеуін қадағалайды, осыған байланысты жұмыстарды үйлестіреді. Касса ережесін қатаң сақтайды, мекеменің негізгі қорлары мен мүліктерінің есебін жүргізеді, олардың түгел, әрі сапалы жағдайда сақталуын қадағалайды. Қызметкерлердің еңбек ақыларын уақтылы алуын қамтамасыз етеді. Тағайындалған жәрдемақылар мен әлеуметтік көмек қаржыларының дұрыстығын тексеріп отырады, ол жөнінде ұсыныстар береді және толық жауапты болады.

Аудан әкімінің білім беру көмегі бойынша еліміздің жоғарғы оқу орындарында оқып жатырған студенттердің жыл сайынғы оқу ақыларының уақытылы төленуін қамтамасыз ету мақсатында іс-құжаттарын уақытында дайындап, төленуін қаматамсыз етеді.

Бөлім басшыларының басқа да тапсырған жұмыстарын орындайды.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білу.

«Қазақстан–2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

2. Ганюшкин ауылдық округі әкімінің орынбасары, E-G-1 санаты.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 122 425 теңгеден 164 899 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Округ әкімі аппаратының күнделікті жұмысын ұйымдастырады; округ әкімі аппаратының қызметкерлерімен әдеп кодексінің, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың және мемлекеттік қызметте болуға байланысты шектеулердің сақталуын қадағалау; округ әкімі аппаратының қызметкерлерімен атқарушылық және еңбек тәртібінің сақталуын қадағалау, еңбек күндерін толтыру; округ әкімінің қарауына енгізілетін мәселелерді жасақтау мен келісу жөнінде жергілікті ұйымдарға нұсқау береді; округ әкімі аппаратының мемлекеттік әкімшілік қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарын әзірлеу, округ әкіміне бекітуге енгізу; округ әкімі аппаратының мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына біліктілік талаптарының жиынтығын әзірлеу, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс–қимыл Агенттігінің Атырау облысы бойынша департаментіне бекітуге ұсыну; округ әкімі аппаратының жұмыс жоспарын дайындау; округ әкімі аппаратының жұмыстарын үйлестіру бағытында нормативтік–құқықтық актілер жобасын дайындау; аудан әкімі аппаратына әкімшілік мемлекеттік қызметкерлер жөніндегі ағымдағы және тоқсандық есептерді уақтылы тапсыру; округ әкімінің тұрғындарды жеке қабылдауын ұйымдастыру; округ тұрғындарына отбасы құрамы, қосалқы шаруашылық жөніндегі анықтамаларды бекіту; жалпы округ бойынша комиссиялардың жұмысын ұйымдастыру; өз құзыреті шеңберінде арыз–шағымдарды, өтініштерді қарау; округ әкімінің басқа да тапсырмаларын атқару.

Ішкі конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары: гуманитарлық ғылымдар; табиғи ғылымдар; құқық; әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес; білім; техникалық ғылымдар және технологиялар; ауылшаруашылық ғылымдар.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-R-5, E-5, E-R-5, E-G-3 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда C-R-5, E-5, E-R-5, E-G-3 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

3) C-R-5, E-5, E-R-5, E-G-3 санаттарынан төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі екі жылдан кем емес;

4) мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдарының орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі немесе Қарулы Күштер әскери басқару органдарының тактикалық деңгейінен төмен емес, жергілікті әскери басқару органдарының немесе әскери оқу орындарының лауазымдарында екі жылдан кем емес;

5) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының Президенті туралы» Қазақстан Республикасының конституциялық заңы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Әкімшілік рәсімдер туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан–2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

3. Ганюшкин ауылдық округ әкімі аппаратының бас маманы, E-G-3 санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69 957 теңгеден 94 110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

«Қазақстан Республикасының Тіл туралы» Заңының орындалуын қадағалайды; наградаға ұсыну бағытындағы жұмыстарды жүргізеді; мерекелік күндер бойынша шаралардың ұйымдастырылуына, тұрғындар қатысуын қамтамасыз етуге жауапты; қоғамдық ұйымдардың жұмыстарына көмектесу; діни экстремизмге қарсы күрес бағытындағы жұмыстарды ұйымдастырады; жастар саясатын іске асыруға басшылық жасап, жастар ұйымының жұмысын қадағалап, бірлескен шаралар ұйымдастыруды жүзеге асырады, мектептермен және діни ұйымдармен байланыста жұмыс жасайды; округ бойынша дене тәрбиесі, спорттың бұқаралығын арттырып, салауатты өмір салтын насихаттау мақсатындағы іс-шараларды дайындайды, өткізілуін ұйымдастыру; көшелердің безендірілуі, бильбордтарды жаңарту бағытында жұмыстарды ұйымдастыру; округ бойынша баспасөзге жазылуды ұйымдастырады; мемлекеттік рәміздердің стандартқа сай болуына және Заңдылыққа сай уақытында жойылуына жауапты; округ әкімінің және округ әкімі орынбасарының жүктеген басқа да қызметтерді атқарады

Ішкі конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: білім; гуманитарлық ғылымдар; табиғи ғылымдар; құқық; әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес; техникалық ғылымдар және технологиялар; ауылшаруашылық ғылымдар.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан–2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

4. Дыңғызыл ауылдық округ әкімі аппаратының бас маман-есепші, E-G-3 санаты.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69 957 теңгеден 94 110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Уақытында қызметкерлер мен жұмысшылардың еңбек ақысын аударады; мерзімінде мекемелерден бережақ-алажақтарды есептесіп отырады; тауарларды, жұмысты және қызметті мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырады; ауылдық округі әкімінің аппараты бойынша қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді; қаржы тапсырысын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды; бюджет бойынша шығын сметасын жасақтап, есептейді. Ақшаны сметаға сәйкес қолдануды жүзеге асырады; ауылдық округі әкімінің аппараты бойынша банктік есепшот және кассалық кіріс-шығыс құжаттарын жүргізеді; қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептерін экономика және қаржы бөліміне тапырады; бухгалтерлік, статистикалық және салық бойынша есептеулер жүргізеді; мерзімінде жылдық мемлекеттік сатып алу жоспарына өзгерістер мен толықтырулар енгізеді; есепті жыл ішінде арнайы есеп-шотқа түскен қаржыны тоқсан, жартыжылдық сайын жергілікті қауымдастық мүшелерімен келісіп, округ әкімімен бекітіп, ауылдық округке қарасты елді мекендерді абаттандыруға, көріктендіруге, мәдени шаралардың жұмыстарын жұмсауды ұйымдастыру; жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару заңдылықтарына сәйкес жыл соңында келесі жылдың 5 қаңтарына дейін кіріс және шығыс қаржылық жобасын жасайды; «Мемлекеттік сатып алу» заңының орындалуына, осы заң шеңберінде жасақталған құжаттардың сапалылығына жауап береді, жұмыстарын үйлестіреді; округ әкімінің нормативтік құқықтық актілерінің жобаларын дайындайды

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: әлеуметтік ғылымдар,экономика және бизнес.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан–2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

5. Теңіз ауылдық округ әкімінің аппаратының бас маман-есепші, E-G-3 санаты (уақытша негізгі қызметкер бала күтімінде болуына байланысты 2017 жылдың 4 тамызына дейін.)

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69 957 теңгеден 94 110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Округтің әлеуметтік-экономикалық дамуының, мемлекеттік сатып алу жөніндегі іс-шаралар жоспарын, бюджеттік бағдарламаларды әзірлеу және олардың орындалуын ұйымдастыруды үйлестіру; қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептермен салық, статистикалық салаға қатысты есептіліктерді жүргізу, тапсыру және мемлекеттік сатып алу бойынша веб-порталымен, «Парус» Қазынашылық клиент жүйесі т.б бағдарламалар бойынша жұмыстарды атқару; ауылдық округ әкімінің аппараты бойынша қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді, қаржы тапсырысын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды; округ әкімі аппаратының қаржылық есеп жұмыстарын жүргізу, кіріс көздерін қалаптастыру, коммуналдық мүліктерді жалға беру мен мемлекеттік сатып алулар бойынша келісім-шарттар жасау жұмыстарын ұйымдастыру; округ балансындағы негізгі қорлар мен коммуналдық мүліктердің, материалдық құндылықтардың сақталуын, қайта жаңартылуын, жөнделуін және күтіп ұсталуын қамтамасыз етуді, қадағалау; ауылдық округ әкімінің аппараты бойынша бухалтерлік жұмыстарды, банктік есепшот және кассалық кіріс шығыс құжаттарын жүргізу; округ әкімінің нормативтік құқықтық актілерінің жобаларын дайындайды. Округ әкімінің жүктеген басқа да тапсырмаларын орындау.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан–2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

6. Мақаш ауылдық округ әкімі аппаратының бас маман-есепші,. E-G-3 санаты

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69 957 теңгеден 94 110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Ауылдық округ әкімінің нұсқаулары мен тапсырмаларын орындауды қамтамасыз ету «Мақаш ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі әкімші болатын бюджеттік бағдарламалар жобаларын әзірлеу Бюджетті жұмыстарды жетілдіруді ұйымдастырады қаржыландыру жоспарын, бағдарламалар және шағын бағдарламалар міндеттемелер мен төлемдер бойынша жасактайды, Округ әкімі аппараты бойынша әрбір жылға арналған шығын сметасын жасайды, оны қорғайды және орындалысын қамтамасыз етеді, Тиісті бекітілген штаттық кесте бойынша уақытылы қызметкерлердің еңбекақыларын есептеу, төлеу, қызметкерлердің жалақысынан тиісті төлемдерді зейнетақы қорларына аудару; Мекеме есебіндегі құнды заттардың есебін жүргізу, сақталуына бақылау жасау, жыл аяғында инвентиризация өткізу; Жұмсалған қаржы құжаттарының дұрыс рәсімделуін, олардың заңдылығын қадағалау, Бухгалтерлік, статистикалық және салықтық есептерді уақытында жасау, экономика және қаржы бөліміне берілетін мәліметтерді тапсыру; Округ көлеміндегі шаруашылық жүргізуші заңды және жеке тұлғалардан бюджетке түсетін салық түсімдерінің орындалуына ықпал жасайды, Күрделі жөндеу жұмыстарының, елді мекендерді ауыз сумен қамтамасыз ету, көшелерді жарықтандыру, көгалдандыру, абаттандыру, санитарлық тазалық жұмыстарына бөлінетін қаржылардың жұмысын бақылау; Бухгалтерлік құжаттардың дұрыс сақталуын жауапты және оларды мұрағатқа тапсыруды қамтамасыз етеді, Дебиторлық және кредиторлық қағаздардың мезгілінде өтелуін бақылайды, төлем тәртібін қадағалайды; бөлінген қаражаттың жұмсалуын ай сайын қадағалау, есебін жүргізу, бюджеттік бағдарлдамалардың уақытында бекітілген қаржы көлемінде орындалуын, қаржының игерілуін қамтамасыз ету; Тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді мемлекеттік сатып алу жұмыстарын заңдылыққа сәйкес жүргізу; Кіріс көздерін қалыптастыру, коммуналдық мүліктерді жалға беру мен тауарларды жұмыстарды және қызметтерді мемлекеттік сатып алулар бойынша келісім-шартттар жасау жұмыстарын орындау; Нормативтік құқықтық актілердің жобасын дайындайды; Округ әкімі берген басқа да қосымша тапсырмаларды орындайды.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан

Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан–2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

7. Сафон ауылдық округі әкімінің аппаратының бас маман-есепші, Е-G–3 санаты.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69 957 теңгеден 94 110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Тауарларды, жұмысты және қызметті мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырады Ауылдық округ әкімі аппараты бойынша қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді. Қаржы тапсырысын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды. Бюджет бойынша шығын сметасын жасақтаған, есептейді, қаржыны сметаға сәйкес қолдануды жүзеге асырады. Ауылдық округ әкімі аппараты бойынша банктік есепшот және кассалық кіріс-шығыс құжаттарын жүргізеді. Қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептерін қаржы бөліміне тапсырады. Бухгалтерлік, статистикалық және салық бойынша есептесулер жүргізеді. Уақтылы жұмысшылар мен қызметкерлердің еңбек ақысын аударын отырады; барлық мүліктерді түгендеп сақталуына жауапты. Округ әкімінің нормативтік-құқықтық актілерінің жобаларын дайындайды. Округ әкімінің басқа да тапсырмаларын орындау.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: әлеуметтік ғылымдар,экономика және бизнес.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан–2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

8. Шортанбай ауылдық округі әкімінің аппаратының бас маманы, Е-G–3 санаты.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69 957 теңгеден 94 110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Әлеуметтік сала жұмыстары; арыз шағымдармен жұмыс; архивке тапсырылатын материалдармен жұмыс, награда мәселелері, тұрғын үй, жер беру комиссияларының жұмысын үйлестіру; мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарттары мен регламенттеріне байланысты жұмыс. Құжаттар номенклатурасын жасақтау, баспасөзге жазылуды ұйымдастыру; салық жинауға жәрдемдесу; қоғамдық ұйымдармен жұмыс, округ әкімі аппаратының теңгеріміндегі жылжымайтын мүліктерінің жағдайына жауапты. Округ әкімінің нормативтік-құқықтық актілерінің жобаларын дайындайды. Округ әкімінің басқа да тапсырмаларын орындайды.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: білім; гуманитарлық ғылымдар; құқық; әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес; техникалық ғылымдар және технологиялар; ауылшаруашылық ғылымдар.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан–2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

9. Көптоғай ауылдық округ әкімінің аппаратының бас маманы, E-G-3 санаты (уақытша негізгі қызметкер бала күтімінде болуына байланысты 2017 жылдың 1 қыркүйегіне дейін.)

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69 957 теңгеден 94 110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Облыс, аудан, округ әкімінің кейбір жекелеген шешімдері мен өкімдерінің және тұрғындар өкілдері жиналысының шешімдерінің орындалуын бақылау. Сайлаушылар тізімін әр тоқсан сайын нақтылап, АИС «Сайлаушы» бағдарламасымен жұмыс жасау. Сақтауға жатпайтын құжаттың материалдарды жоюға бөлінгендік туралы актілер, сарапшы комиссиясының хаттамалары жыл типтік номенклатура жасақталуын, құжаттарын аудандық мұрағатқа тапсыруын ұйымдастыру. Құқық бұзушылықтың алдын-алу және осыған қатысты іс-шаралар жоспарын жасақтап отырады. Округ бойынша награда жұмыстарымен айналысып мәліметтерін тапсырып отыру. Округ көлемінде өткізілген жиналыстардың хаттамаларын жасап тиісті сұраған орындарға тапсырып отыруға. Қоғамдық ұйымдар, ардагерлер ұйымы, әйелдер кеңесі, жастар ұйымының жылдық іс-шараларын жасақтап іске асуын ұйымдастыру. Қазақстан Республикасының «Медиация туралы» Заңына байланысты, сыбайлас жемқорлыққа қатысты құжаттарды дайындап мәлімет беріп отыру. Округте жастармен жұмыстану, спорттық ойындарын ұйымдастыру. Ауыл тұрғындарының отбасы құрамына, шекара рұқсатамалары мен анықтамалар беріп отыруға. Округ әкімі аппаратының кіріс және шығыс хаттарын тіркеп жүргізіп отыруға. Округтегі бұқаралық ақпарат орталығының жұмыс жоспарының орындалуын, баспасөз құжаттарының есебін беріп отыру. Округ көлемінде жиналған салық түрінің жиналуына және ай-сайынғы есебін тапсырып отыруға. Ішкі саясат бөлімінің орындауға келген құжаттар, рәміздер жөнінде, іс-шара жоспарының орындалуы. Округ әкімінің жүктеген басқа да қызметтерін атқарады.

Ішкі конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: білім; гуманитарлық ғылымдар; құқық; әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес; техникалық ғылымдар және технологиялар; ауылшаруашылық ғылымдар.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан–2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

1) «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу Қағидалардың 2–қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;

2) Тиісті персоналды басқару қызметімен құжаттарды тапсыру күніне дейін күнтізбелік 30 күн ішінде расталған қызметтік тізім.

Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби шеберлiгiне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн мемлекеттiк органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.

Құжаттар электронды түрде мемлекеттік органның электрондық почтасы не «Е-gov» электрондық үкімет порталы немесе «е-қызмет» интегралды ақпараттық жүйесі арқылы берілген жағдайда олардың түпнұсқасы әңгімелесу басталғанға дейін екі сағаттан кешіктірілмей беріледі.

Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Құжаттар конкурс өткiзу туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап 3 жұмыс күннің ішінде тапсырылуы тиіс.

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде Құрманғазы аудан әкімі аппаратында өтеді.

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады.

Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады.

Байқаушылар әңгімелесу процесінде кандидаттарға сұрақтар қоймайды. Байқаушыларға конкурс комиссиясының жұмысына кедергі келтіретін іс-әрекеттер жасауға, кандидаттардың жеке басы деректеріне қатысты мәліметтерді жариялауға, кандидаттар қатысатын конкурс рәсімдерінде олардың техникалық жазба құралдарын қолдануға жол берілмейді.

Байқаушы ретінде конкурс комиссиясының отырысына қатысу үшін тұлғалар әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірмей персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) тіркеледі. Тіркелу үшін тұлғалар персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін, ұйымдарға тиесілілігін растайтын құжаттардың түпнұсқасын немесе көшірмелерін ұсынады.

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.

Конкурс комиссиясының шешімі қабылданған күннен бастап бес жұмыс күннен кешіктірмей уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне конкурс комиссиясының шешіміне шағым беру, уәкiлеттi органның немесе оның аумақтық бөлiмшесiнiң келіп түскен шағым бойынша тиісті шешім қабылдауына дейін конкурс комиссиясының шешімінің қолданылуын тоқтата тұруға негіз болып табылады.


Парақтағы соңғы өзгерістер: 02.06.2017 01:08

Мақаланың шыққан күні: 02.06.2017