Мобильді нұсқа Нашар көретіндерге арналған нұсқа
05.06.2020

Қызметтер

Жалпы конкурс: санаттары E-1, E-G-3, E-G-4, E-R-4, E-R-5, 16 бірлік

Құрманғазы ауданы әкімінің аппараты «Б» корпусындағы бос және уақытша бос мемлекеттік әкімшілік лауазымға жалпы конкурс жариялайды. Құрманғазы ауданы әкімінің аппараты, индексі-060400, мекен-жайы - Құрманғазы ауданы, Ганюшкин селосы, С.Көшекбаев көшесі 25 үй, анықтама үшін телефоны: 8(71233)2-15-36, 8(71233)2-14-22, e-mail: k_kadr_bolimi@mail.ru

 

1.Құрманғазы ауданы әкімінің орынбасары, Е-1 санаты

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 150740 теңгеден 203208 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Ауданның білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік-мәдени даму және тілдерді дамыту, ақпараттық насихат топтарының жұмыстарын үйлестіру, халықты әлеуметтік қорғау және жұмыспен қамту, діни экстремизге қарсы жұмыстар демография және көші-қон, дене тәрбиесі және спортты дамыту, жастарды мерзімді әскери қызметке шақыру, қоғамдық ұйымдар, саяси партиялар мен үкіметтік емес ұйымдармен жұмыстарды ұйымдастырады.

Ел басы Жолдауын, Үкіметтің саясатын насихаттау жұмыстарын үйлестіру.

Мектепке дейінгі, орта, бастауыш кәсіптік білім беру мекемелерін, әлеуметтік мәдени, аудандық мұражай, денсаулық сақтау мекемелерін қолдау және олардың материалдық-техникалық жағынан қамтамасыз етуге жәрдемдесу жұмыстарын үйлестіру.

Жетім балалардың құқығын қорғау, баланы асырап алуға ата-аналардың, қорғаншылар мен қамқоршылардың құқығын қорғау мәселелері туралы жұмыстарды үйлестіру.

Ауданның жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу; аудандық білім; аудандық спорт және дене шынықтыру; аудандық ішкі саясат, аудандық мәдениет және тілдерді дамыту бөлімдеріне басшылық жасау.

Аудандық халыққа қызмет көрсету орталығымен, ақпарат, ардагерлер Кеңесі, мүгедектер қоғамы, саяси партиялармен, зейнетақы төлеу орталығы, почта - байланыс, мұрағат мекемелерімен, жұмыспен қамту орталығымен, жұмыс берушілер бірлестіктерімен, кәсіподақтармен және басқа да қоғамдық бірлестіктермен өзара байланысты іс-қимыл жасау жұмыстарын үйлестіруге басшылық жасау.

Өзі басшылық жасайтын бөлімдердегі комиссиялардың жұмыстарына басшылық жасау. Осы салалар бойынша ауылдық округ әкімдердің, дербес бөлімдердің жұмыстарын үйлестіру, басшылық жасау. Аудан әкімінің басқа да тапсырмаларын атқару

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары: мемлекеттік және жергілікті басқару, құқық; әлеуметтік ғылымдар экономика және бизнес; ауылшаруашылық ғылымдар; білім; техникалық ғылымдар және технологиялар

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-3, B-3, C-3, C-O-4, C-R-1, D-4, D-O-3, Е-2, E-R-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-3, B-3, C-3, C-O-4, C-R-1, D-4, D-O-3, Е-2, E-R-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

3) мемлекеттік қызмет өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде орталық, облыстық немесе қалалық деңгейдегі құқық қорғау органдардың орта басшы құрамынан немесе арнайы мемлекеттік органдардың кіші офицерлік құрамынан төмен емес лауазымдарда екі жылдан кем емес;

4) жоғары оқу орынынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтаған жағдайда мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-4, B-4, C-4, C-O-4, C-R-1, D-4, D-O-3, Е-2, E-R-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе ғылыми дәрежесінің болуы;

5) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде басшылық лауазымдарда бір жылдан кем емес.*

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының Президенті туралы», «Қазақстан Республикасының Үкіметі туралы» Қазақстан Республикасының конституциялық заңдарын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Әкімшілік рәсімдер туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», «Құқықтық актілер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білу.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу,осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

2.Ауданның жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімінің бас маман-есепші, Е-R-4 санаты.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Мекеменің бюджет жоспарын жасақтап, есебін жүргізіп, бөлімнің есеп құжаттарына жауапты болады. Тиісті органдар алдында заңдар талабына сай есептерін береді. Қызметкерлердің еңбек ақыларын уақтылы алуын қамтамасыз етеді. Түскен жәрдемақылар мен әлеуметтік көмек қаржыларының мезгілінде төлеуін қадағалайды, осыған байланысты жұмыстарды үйлестіреді. Касса ережесін қатаң сақтайды, мекеменің негізгі қорлары мен мүліктерінің есебін жүргізеді, олардың түгел, әрі сапалы жағдайда сақталуын қадағалайды. Қызметкерлердің еңбек ақыларын уақтылы алуын қамтамасыз етеді. Тағайындалған жәрдемақылар мен әлеуметтік көмек қаржыларының дұрыстығын тексеріп отырады, ол жөнінде ұсыныстар береді және толық жауапты болады.

Аудан әкімінің білім беру көмегі бойынша еліміздің жоғарғы оқу орындарында оқып жатырған студенттердің жыл сайынғы оқу ақыларының уақытылы төленуін қамтамасыз ету мақсатында іс-құжаттарын уақытында дайындап, төленуін қаматамсыз етеді.

Бөлім басшыларының басқа да тапсырған жұмыстарын орындайды.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білу.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

3.Ауданның жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімінің бас маманы, Е-R-4 санаты.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Аудан бойынша жасақталған жұмыспен қамту бағдарламасының орындалысын жүзеге асыру үшін жұмыстанады, қадағалайды әрі бақылайды.

Бас бостандығынан айыру мекемесінен келген азаматтармен, туберкулез ауруымен ауыратын және басқа да санаттағы азаматтармен жұмыс жүргізеді.

«Жол картасы» бағдарламасы аясында «Жастар тәжірибесін» және басқа да арнайы бағдарламалардың аудан бойынша орындалысын үйлестіреді және жауапты болады. Тұрғындар арасында түсінік жұмыстарын жүргізеді. Айданның құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі іс-шара жоспарының бөлім бойынша жұмысын ұйымдастырады.

Психикалық аурулардың салдарынан немесе ақыл-есінің кеимдігінен сот «әрекетке қабілетсіз» деп таныған адамдарға қорғаншылықты және спиртті ішімдіктерге немесе есірткі заттарға салынуы салдарынан сот «әрекет қабілеттілігі шектеулі» деп танылған адамдарға қамқоршылықты анықтаушы органынң жұмыстарын жүргізеді және жауапты болады. Бөлім басшыларының басқа да тапсырмаларын орындайды.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: құқық, әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білу.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

4.Дыңғызыл ауылдық округ әкімі аппаратының бас маман есепші, E-G-3 санаты.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957 теңгеден 94110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Уақытында қызметкерлер мен жұмысшылардың еңбек ақысын аударады; Мерзімінде мекемелерден бережақ-алажақтарды есептесіп отырады; Тауарларды, жұмысты және қызметті мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырады; Ауылдық округі әкімінің аппараты бойынша қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді; Қаржы тапсырысын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды; Бюджет бойынша шығын сметасын жасақтап, есептейді. Ақшаны сметаға сәйкес қолдануды жүзеге асырады; Ауылдық округі әкімінің аппараты бойынша банктік есепшот және кассалық кіріс-шығыс құжаттарын жүргізеді; Қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептерін экономика және қаржы бөліміне тапырады; Бухгалтерлік, статистикалық және салық бойынша есептеулер жүргізеді; Мерзімінде жылдық мемлекеттік сатып алу жоспарына өзгерістер мен толықтырулар енгізеді; Есепті жыл ішінде арнайы есеп-шотқа түскен қаржыны тоқсан, жартыжылдық сайын жергілікті қауымдастық мүшелерімен келісіп, округ әкімімен бекітіп, ауылдық округке қарасты елді мекендерді абаттандыруға, көріктендіруге, мәдени шаралардың жұмыстарын жұмсауды ұйымдастыру; Жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару заңдылықтарына сәйкес жыл соңында келесі жылдың 5 қаңтарына дейін кіріс және шығыс қаржылық жобасын жасайды; «Мемлекеттік сатып алу» заңының орындалуына, осы заң шеңберінде жасақталған құжаттардың сапалылығына жауап береді, жұмыстарын үйлестіреді; Округ әкімінің нормативтік құқықтық актілерінің жобаларын дайындайды

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: әлеуметтік ғылымдар,экономика және бизнес.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

5. Бірлік ауылдық округ әкімі аппаратының бас маман есепші,. E-G-3 санаты.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957 теңгеден 94110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Округтің әлеуметтік-экономикалық дамуының, мемлекеттік сатып алу жөніндегі іс-шаралар жоспарын, бюджеттік бағдарламаларды әзірлеу және олардың орындалуын ұйымдастыруды үйлестіру; Қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептермен салық, статистикалық салаға қатысты есептіліктерді жүргізу, тапсыру және Мемлекеттік сатып алу бойынша веб-порталымен, «Парус» Қазынашылық клиент жұйесі т.б. бағдарламалар бойынша жұмыстарды атқару; Ауылдық округ әкімінің аппараты бойынша қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді, қаржы тапсырсын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды; Округ әкімі аппаратының қаржылық есеп жүргізу, кіріскөздерін қалыптастыру, коммуналдық мүліктерді жалға беру мен мемлекеттік сатып алулар бойынша келісім-жасау жұмыстарын ұйымдастыру; Округ балансындағы негізгі қорлар мен коммуналдық мүліктердің, материалдық құндылықтардың сақталуын, қайта жаңартылуын, жөнделуін және күтіп ұсталуын қамтамасыз етуді, қадғалау; Ауылдық округ әкімінің аппараты бойынша бухгалтерлік жұмыстарды, банктік есепшот және кассалық кіріс-шығыс құжаттарын жүргізу; Округ әкімінің жүктеген басқа да тапсырмаларын орындау; Округ әкімінің нормативтік құқықтық актілерінің жобаларын дайындайды;

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

6. Теңіз ауылдық округ әкімінің аппаратының бас маман есепші, E-G-3 санаты (уақытша негізгі қызметкер бала күтімінде болуына байланысты).

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957 теңгеден 94110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Округтің әлеуметтік-экономикалық дамуының, мемлекеттік сатып алу жөніндегі іс-шаралар жоспарын, бюджеттік бағдарламаларды әзірлеу және олардың орындалуын ұйымдастыруды үйлестіру; қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептермен салық, статистикалық салаға қатысты есептіліктерді жүргізу, тапсыру және Мемлекеттік сатып алу бойынша веб-порталымен, «Парус» Қазынашылық клиент жүйесі т.б бағдарламалар бойынша жұмыстарды атқару; ауылдық округ әкімінің аппараты бойынша қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді, қаржы тапсырысын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды; округ әкімі аппаратының қаржылық есеп жұмыстарын жүргізу, кіріс көздерін қалаптастыру, коммуналдық мүліктерді жалға беру мен мемлекеттік сатып алулар бойынша келісім-шарттар жасау жұмыстарын ұйымдастыру; округ балансындағы негізгі қорлар мен коммуналдық мүліктердің, материалдық құндылықтардың сақталуын, қайта жаңартылуын, жөнделуін және күтіп ұсталуын қамтамасыз етуді, қадағалау; ауылдық округ әкімінің аппараты бойынша бухалтерлік жұмыстарды, банктік есепшот және кассалық кіріс шығыс құжаттарын жүргізу; округ әкімінің нормативтік құқықтық актілерінің жобаларын дайындайды. округ әкімінің жүктеген басқа да тапсырмаларын орындау.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

7. Мақаш ауылдық округ әкімі аппаратының бас маман есепші,. E-G-3 санаты

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957 теңгеден 94110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Ауылдық округ әкімінің нұсқаулары мен тапсырмаларын орындауды қамтамасыз ету «Мақаш ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі әкімші болатын бюджеттік бағдарламалар жобаларын әзірлеу Бюджетті жұмыстарды жетілдіруді ұйымдастырады қаржыландыру жоспарын, бағдарламалар және шағын бағдарламалар міндеттемелер мен төлемдер бойынша жасактайды, Округ әкімі аппараты бойынша әрбір жылға арналған шығын сметасын жасайды, оны қорғайды және орындалысын қамтамасыз етеді, Тиісті бекітілген штаттық кесте бойынша уақытылы қызметкерлердің еңбекақыларын есептеу, төлеу, қызметкерлердің жалақысынан тиісті төлемдерді зейнетақы қорларына аудару; Мекеме есебіндегі құнды заттардың есебін жүргізу, сақталуына бақылау жасау, жыл аяғында инвентиризация өткізу; Жұмсалған қаржы құжаттарының дұрыс рәсімделуін, олардың заңдылығын қадағалау, Бухгалтерлік, статистикалық және салықтық есептерді уақытында жасау, экономика және қаржы бөліміне берілетін мәліметтерді тапсыру; Округ көлеміндегі шаруашылық жүргізуші заңды және жеке тұлғалардан бюджетке түсетін салық түсімдерінің орындалуына ықпал жасайды, Күрделі жөндеу жұмыстарының, елді мекендерді ауыз сумен қамтамасыз ету, көшелерді жарықтандыру, көгалдандыру, абаттандыру, санитарлық тазалық жұмыстарына бөлінетін қаржылардың жұмысын бақылау; Бухгалтерлік құжаттардың дұрыс сақталуын жауапты және оларды мұрағатқа тапсыруды қамтамасыз етеді, ДебиторлКіріс көздерін қалыптастыру, коммуналдық мүліктерді жалға беру мен тауарлық және кредиторлық қағаздардың мезгілінде өтелуін бақылайды, төлем тәртібін қадағалайды; Бөлінген қаражаттың жұмсалуын ай сайын қадағалау, есебін жүргізу, бюджеттік бағдарламалардың уақытында бекітілген қаржы көлемінде орындалуын, қаржының игерілуін қамтамасыз ету; Тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді мемлекеттік сатып алу жұмыстарын заңдылыққа сәйкес жүргізу; қызметтерді мемлекеттік сатып алулар бойынша келісім-шартттар жасау жұмыстарын орындау; Нормативтік құқықтық актілердің жобасын дайындайды; Округ әкімі берген басқа да қосымша тапсырмаларды орындайды.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

8. Азғыр ауылдық округінің әкім аппаратының бас маманы, Е-G-3 санаты.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957 теңгеден 94110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Шаруашылық кітаптарын жүргізу; АИС “Cайлаушы” бағдарламасымен жұмыс, сайлаушылар тізімін әр тоқсан сайын беріп отыру; арыз – шағымдармен жұмыс; Шешім, өкімдер нормативтік құжаттар жобасын әзірлеу; кадр қозғалысының жұмыстарын жүргізу; статистикалық есеп жүргізу; мемлекеттік қызмет көрсету стандарты мен регламенттеріне мал басы, қосалқы шаруашылығы жөнінде анықтамалар беру, тұрғындардың талап-тілектерін орындау мақсатында түрлі бағыттағы анықтамалар беру; округ әкімінің басқа да тапсырмаларын орындап отырады, округ әкімінің нормативтік құқықтық актілері жобаларын дайындайды.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: гуманитарлық ғылымдар; табиғи ғылымдар; құқық; әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес; техникалық ғылымдар және технологиялар; ауылшаруашылық ғылымдар.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

9. Сафон ауылдық округі әкімінің аппаратының бас маман есепші, Е-G–3 санаты.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957 теңгеден 94110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Тауарларды, жұмысты және қызметті мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырады Ауылдық округ әкімі аппараты бойынша қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді. Қаржы тапсырысын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды. Бюджет бойынша шығын сметасын жасақтап, есептейді, ақшаны сметаға сәйкес қолдануды жүзеге асырады. Ауылдық округ әкімі аппараты бойынша банктік есепшот және кассалық кіріс-шығыс құжаттарын жүргізеді. Қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептерін қаржы бөліміне тапсырады.Бухгалтерлік, статистикалық және салық бойынша есептесулер жүргізеді. Жергілікті өзін-өзі басқарудың қаржы түсімдері мен шығыстары есебін жүргізу. Округ әкімінің басқа да тапсырмаларын орындап отырады. Округ әкімінің нормативтік-құқықтық актілері жобаларын дайындайды

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі:: әлеуметтік ғылымдар,экономика және бизнес.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

10. Шортанбай ауылдық округі әкімінің аппаратының бас маманы, Е-G–3 санаты.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957 теңгеден 94110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Әлеуметтік сала жұмыстары; арыз шағымдармен жұмыс; архивке тапсырылатын материалдармен жұмыс, награда мәселелері, тұрғын үй, жер беру комиссияларының жұмысын үйлестіру; мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарттары мен регламенттеріне байланысты жұмыс. Құжаттар номенклатурасын жасақтау, баспасөзге жазылуды ұйымдастыру; салық жинауға жәрдемдесу; қоғамдық ұйымдармен жұмыс, округ әкімі аппаратының теңгеріміндегі жылжымайтын мүліктерінің жағдайына жауапты. Округ әкімінің нормативтік-құқықтық актілері жобаларын дайындайды. Округ әкімінің басқа да тапсырмаларын орындайды.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: білім; гуманитарлық ғылымдар; құқық; әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес; техникалық ғылымдар және технологиялар; ауылшаруашылық ғылымдар.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

11. Аудандық ауылшаруашылық бөлімінің бас маманы, E-R-4 санаты

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Ауылшаруашылық құрылымдары бойынша өз төлі есебінен мал басының өсуін үнемі қадағалап отыру, ай сайын мал басының қозғалысы жөнінде есептерін алып отыру. Шаруашылықтарда жүргізілетін асылдандыру жұмыстарына көмек көрсету. Қыстаққа түсетін мал басына қажетті мал азығын белгіленген нормативтер бойынша есептерін шығарып, шаруашылыққа жеткізу, мал шаруашылығынан өндірілген өнімнің (ет, сүт, жүн), алынған төлдің есептерін алып отыру.

Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуға бюджеттен берілетін қаражатты пайдаланудың Ережесін қатаң сақтай отырып, ай сайынғы есебін жүргізу, оны жоғарғы ұйымдарға беру, малды асылдандыру жұмыстары бойынша қабылданған бағдарламаның орындалуын қадағалау.

«Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік қызметі туралы» Заңы шеңберінде облыстың, ауданның әлеуметтік-экономикалық даму іс-шаралары жоспарын, аудан бойынша ауылшаруашылығы саласында қабылданған бағдарламаларды басшылыққа алып, міндеттерін атқарады.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі:ауыл шаруашылық ғылымдар.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

12. Құрманғазы ауданның жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімінің жетекші маманы, Е-R-5 санаты

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 64960 теңгеден 88279 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Өзіне бекітілген округтер бойынша аз қамтылған азаматтарға мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек, балалы отбасыларына берілетін мемлекеттік жәрдемақы тағайындау жұмыстарымен айналысады. Округтерден түскен әлеуметтік көмек алушылардың құжаттарының толықтығы мен дұрыстығына көз жеткізеді, есептеулерді белгіленген ережеге сай жүргізеді, оларды тағайындау үшін бөлім бастығына мезгілінде үсынады, тапсырысқа мәліметтерді уақытылы беріп отырады, төлемге түсірілетін тізімдерді мезгілінде әрі сапалы түрде дайындайды және толық жауапты болады.

Аз қамтылған отбасыларына тұрғын үй ұстауға берілетін жәрдемақыны бөлініп бекітілген селолық округтер бойынша тағайындау жұмыстарын жүргізеді және оның уақытылы төленуін қамтамасыз етеді. Осы мәселелерге байланысты тиісті құжаттардың толықтығы мен дұрыстығына көз жеткізеді, есептеулер жүргізеді, тапсырыстарды мезгілінде беріп, төлемдердің уақытылы берілуін қамтамасыз етеді.

Округтер бойынша білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік қамту, мәдениет және спорт мекемелерінің мамандарына отын сатып алу үшін берілетін біржолғы әлеуметтік ақшалай төлемі бойынша құжаттарын толық жинақтап, уақытында төленуін қаматамсыз етеді.

Бөлім басшыларының берген басқа да тапсырмаларын орындауға міндетті.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім: құқық, әлеуметтік ғылымдар экономика және бизнес;

мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

жұмыс тәжірибесі талап етілмейді

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

13. Нұржау ауылдық округ әкімі аппаратының жетекші маман есепші, E-G-4 санаты

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 62461 теңгеден 84115 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Округтің әлеуметтік-экономикалық дамуының, мемлекеттік сатып алу жөніндегі іс-шаралар жоспарын, бюджеттік бағдарламаларды әзірлеу және олардың орындалуын ұйымдастыруды үйлестіру; Қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептермен салық, статистикалық салаға қатысты есептіліктерді жүргізу, тапсыру және Мемлекеттік сатып алу бойынша веб-порталымен, «Парус» Қазынашылық клиент жүйесі т.б. бағдарламалар бойынша жұмыстарды атқару. Ауылдық округ әкімінің аппараты бойынша қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді, қаржы тапсырысын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды; Округ әкімі аппаратының қаржылық есеп жұмыстарын жүргізу, кіріс көздерін қалыптастыру, коммуналдық мүліктерді жалға беру мен мемлекеттік сатып алулар бойынша келісім-шарттар жасау жұмыстарын ұйымдастыру; Округ балансындағы негізгі қорлар мен коммуналдық мүліктердің, материалдық құндылықтардың сақталуын, қайта жаңартылуын, жөнделуін және күтіп ұсталуын қамтамасыз етуді, қадағалау; Ауылдық округ әкімінің аппараты бойынша бухалтерлік жұмыстарды, банктік есепшот және кассалық кіріс шығыс құжаттарын жүргізу; Өзін-өзі басқару счетінің кіріс және шығыс есептерін жүргізу.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары немесе ортадан кейінгі білім не орта техникалық немесе кәсіптік білім: әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес.

мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

14. Мақаш ауылдық округ әкімі аппаратының жетекші маманы, Е-G-4 санаты (уақытша, негізгі қызметкер бала күтімінде)

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 62462 теңгеден 84116 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Селолық округ әкімінің нұсқаулары мен тапсырмаларын орындауды қамтамасыз ету; округ әкімінің тұрғындарды жеке қабылдау бағытындағы жұмыстарды ұйымдастырады;

Мемлекеттік қызмет көрсету регламенті мен стандартына сәйкес тұрғындарға анықтама беру; Округтегі мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарттары мен регламенттерінің сақталуын қамтамасыз етуге және осы бағыттағы басқа да жұмыстарға басшылық жасап ұйымдастыруға, мемлекеттік қызметтің оң имиджін қалыптастыру бойынша жауап береді;

Жалпыға бірдей әскери міндеттілік жәнемерзімді әскери қызметке шақыру мәселелері бойынша заңдардың орындалуын және әскери есеп жұмыстарын жүргізеді; кіріс-шығыс қағаздарының уақтылы тіркелуіне және «Лотус» электрондық бағдарламасына жауапты, округ әкімі аппаратының істер номенклатурасын жасақтау, архивке тапсырылатын материалдармен жұмыс, мерзімінде тапсыру шарасын алады; округ бойынша салық түсімдерінің жиналуына, салық базасын кеңейту жұмыстарына ықпал жасайды, аудандық салық басқармасымен арадағы іс қимылды үйлестіреді; округ әкімі аппаратының техникалық қызметшілерінің еңбек шарттарын әзірлейді, олардың жұмыс уақытын есептеу табелін жүргізеді; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес комиссиясының жұмысын үйлестіреді.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім: білім; гуманитарлық ғылымдар; құқық, әлеуметтік ғылымдар экономика және бизнес; техникалық ғылымдар және технологиялар; ауылшаруашылық ғылымдар.

мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

жұмыс тәжірибесі талап етілмейді

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

15. Орлы ауылдық округ әкімі аппаратының жетекші маманы, Е-G-4 санаты

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 62462 теңгеден 84116 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Халық жиындарын, аппарат мәжілістерін өткізу, жиын хаттамаларын жүргізу, ауданға ұсыну; Округтің жұмыс жоспарын, іс- шаралар жоспарын жасақтау. Азаматтардың өтініштері, арыз шағымдарымен жұмыс. Статистикалық есептер, хабарламалар, ақпараттарын аудандық бөлімдерге уақытында ұсыну; округ әкімінің нормативтік құқықтық актілері жобаларын дайындау; округке қарасты елді мекендерде жерге орналастыру мәселесі бойынша аудандық жер қатынастары бөлімі мен аудандық сәулет және қала құрылыс бөлімімен бірігіп жұмыстарды ұйымдастыру; әкім аппаратының істер номенклатурасын жасақтау, аудандық мұрағат арқылы беркіту; округ бойынша тыл еңбеккерлері мен ауған жауынгерлеріне қатысты жұмыстарды ұйымдастыру, мәліметтерін беру; қоғамдық ұйымдармен (ардагерлер кеңесі, әйелдер кеңесі, мүгедектер қоғамы, жастар ұйымы) байланыс.Округ бойынша мүгедектердің тізімін нақтылау, жаңартып отыру, ай сайын аудандық бөлімге тізімін ұсыну, құжаттарының дұрыстығын қадағалау, жұмыстарын ұйымдастыру; мәдени, спорттық шараларды ұйымдастыру. «Лотус-Нотус»бағдарламасы арқылы кіріс-шығыс құжат айналым жұмыстарын үйлестіру, тіркеу, уақытылы тарату. Аудандық мұрағатқа тапсырылатын құжаттардың дұрыстығын тексеру, есебін жүргізу, жинақтап тапсыру.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім: білім; құқық, әлеуметтік ғылымдар экономика және бизнес; техникалық ғылымдар және технологиялар; ауылшаруашылық ғылымдар.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

16. Еңбекші ауылдық округ әкімі аппаратының жетекші маманы, Е-G-4 санаты

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 62462 теңгеден 84116 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Өз құзыреті шегінде әскери міндеттілік және әскери қызмет, азаматтық қорғаныс, сондай-ақ, жұмылдыру дайындығы мен жұмылдыру туралы мәселелер бойынша Қазақстан Республикасы заңнамасының орындалуын ұйымдастыру және қамтамасыз ету; Құқық бұзушылықтың алдын алу шараларын ұйымдастыру, қоғамдық тәртіптің сақталуын қадағалау; ақпарат орталығы, қоғамдық ұйымдармен байланыс, тарихи және мәдени мұраны сақтау жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру; Шаруа немесе фермер қожалықтарын ұйымдастыруға, кәсіпкерлік қызметті дамытуға жәрдемдесу;

Төтенше жағдайларға байланысты жұмыстарды ұйымдастыру; Статистикалық есептер (ф-4-сх,ф-29-сх,6-м,7-м) хабарлама, ақпараттар беру; округ әкімінің нормативтік құқықтық актілері жобаларын дайындау; әкімнің тапсыруы бойынша басқа да жұмыстарды атқару.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім: білім; гуманитарлық ғылымдар, құқық, әлеуметтік ғылымдар экономика және бизнес; техникалық ғылымдар және технологиялар; ауылшаруашылық ғылымдар.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

1) осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;

2) 3х4 үлгідегі түрлі түсті суретпен Қағидалардың 3-қосымшасына сәйкес нысанда толтырылған «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына кандидаттың қызметтiк тiзiмі;

3) бiлiмi туралы құжаттар мен олардың көшірмелерінің нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi; «Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беру ұйымдарында алған білімі туралы құжаттарының көшiрмелерiне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі. «Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленушілерге берілген бiлiмi туралы құжаттарға «Халықааралық бағдарламалар орталығы» Акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтау туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі. Өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын бiлiмi туралы құжаттардың көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды тану туралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі;

4) еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған немесе жұмыс орнынан кадр қызметімен куәландырылған көшiрмесi;

5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес құжат тапсырғанға дейін алты айдан аспайтын уақытта берілген 086/е нысандағы денсаулығы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

6) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

7) құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе сертификаттың нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

8) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытынды (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

9) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген психоневрологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

10) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Наркологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген наркологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).

«Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу Қағидалары негізінде 3), 4), 5), 7) 8), 9) және 10) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі. Бұл ретте, персоналды басқару бірыңғай қызметі (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді.

Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Құжаттарды қабылдау мерзiмi жалпы конкурс өткізу туралы хабарландыру Құрманғазы ауданы әкімдігінің және мемлекеттік қызмет істері уәкілетті органның интернет-ресурсында жалпы конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан күннен кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептеледі, 7 жұмыс күннің ішінде көрсетілген мекенжай бойынша тапсырылуы тиіс.

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады.

Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының,Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның (бұдан әрі – уәкілетті орган) қызметкерлері қатыса алады

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электронды түрде электрондық почта не «E-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен бұрын кешіктірілмей береді.

Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді. Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесуге жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде Құрманғазы ауданы әкімі аппаратында өтеді.


Парақтағы соңғы өзгерістер: 27.04.2017 15:41

Мақаланың шыққан күні: 26.04.2017