Мобильді нұсқа Нашар көретіндерге арналған нұсқа
06.06.2020

Қызметтер

Жалпы конкурс: E-R-3, E-R-4, E-G-3, E-R-5, E-R-4, E-G-4 санаттары, 17 бірлік

Құрманғазы ауданы әкімінің аппараты «Б» корпусындағы бос мемлекеттік әкімшілік лауазымға жалпы конкурс жариялайды, 060400, Құрманғазы ауданы, Ганюшкин селосы, С.Көшекбаев көшесі 25 үй, 11 және 12 кабинет, телефон:8(71233)2-15-36, 8(71233)2-14-22 электрондық почта: k_kadr_bolimi@mail.ru.

Аудандық экономика және қаржы бөлімінің қаржы секторының меңгерушісі, Е-R-3 санаты(уақытша негізгі қызметкер бала күтімінде болуына байланысты, 01.08.2016ж дейін), 1 бірлік.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 96607 теңгеден 129920 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Бюджеттік мекемелерден қаржыландырудың айларға бөлінген төлемдер мен міндеттемелер бойынша жоспарларын тексеріп қабылдап алуға, бұған енгізілетін өзгерістердің Қазақстан Республикасының Бюджет кодексінің, Бюджеттің атқарылуы және оған кассалық қызмет көрсету Ережесінің талаптарына сәйкестігін анықтауға, бюджет қаржысының толық және уақытында игерілуін үнемі бақылауда ұстауға, бөлінген қаржының мақсатына сай жаратылуын қадағалауға; жергілікті бюджет жобасын дайындауда мекемелердің бюджеттік өтінім, сұраныстарының дұрыстығын тексеріп, бөлім басшысының орынбасарына ұсынып, мәслихатқа ұсынудағы шешім жобасын дайындауға,бюджеттік комиссияның жұмысын үйлестіруге; құрылыс бөлімі мен инфрақұрылымдарға бөлінген бюджет қаражатының нысаналы, мақсатына сай, толық және уақытылы жаратылуын бақылауға алу және жоғарғы органдарға берілетін айлық, тоқсандық және жылдық есептердің, ағымдағы ақпараттық мәліметтердің, соған сәйкесті дайындалған жазба хаттардың уақытында, толық берілуіне және аудандық бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдары қызметінің тиімділігін бағалауға арналған жұмыстарды үйлестіруге; тиісті әкімшілік-аумақтық бөлінісінде салық және ақшалай несие саясатымен өзара іс-қимыл жасай отырып мемлекеттік бюджеттік саясатты әзірлеу мен жүзеге асыруға қатысуға; тиісті қаржылық жылға жергілікті атқару органның бюджетіне шешім әзірлеу және іске асырылуы жөнінде қаулы жобасын әзірлеуге; салық базасын кеңейтуге байланысты жұмыстарды ұйымдастыруға; қаржы секторы мамандарының жұмысына басшылық жасауға; ИПГО ақпараттық желісінің жұмысын үйлестіруге; белгілі себептерге байланысты бөлім басшысының орынбасары жұмыс орнында болмаған жағдайда (еңбек демалысы, сырқаттануға байланысты жұмыста болмау, іс-сапар немесе басқа да себептер) бөлім басшысының орынбасарының міндетін атқаруға;өзіне тапсырылған міндеттерді мерзімінде, әрі біліктілікпен орындауды қамтамасыз етудің шараларын алуға міндетті.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары білім: Экономикалық, қаржылық.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жұмыс тәжірибесі бойынша талаптар:

1) мемлекеттік қызмет өтілі бір жарым жылдан немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-O-6, C-R-4, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

2) мемлекеттік қызмет өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың кіші басшы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

3) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының Президенті туралы» Қазақстан Республикасының конституциялық заңы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Әкімшілік рәсімдер туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», «Қазақстан Республикасындығы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін- өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын білу.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

Аудандық ветеринария бөлімінің бас маман, E-R-4 санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Ветеринария бөлімі бойынша қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді. Қаржы тапсырысын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды. Бюджет бойынша шығын сметасын жасақтап, есептейді, қаржыны сметаға сәйкес қолдануды жүзеге асырады. Ветеринария бөлімі бойынша банктік есепшот және кассалық кіріс-шығыс құжаттарын жүргізеді. Қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептерін қаржы бөліміне тапсырады.Бухгалтерлік, статистикалық және салық бойынша есептесулер жүргізеді. Бөлімнің нормативтік құқықтық актілері жобаларын дайындау. Ветеринария бөлімі басшысының есеп саласы бойынша қосымша тапсырмаларын орындайды.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары білім: Есепші, экономикалық.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жұмыс тәжірибесі бойынша талаптар:

1) мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе С-R-5, Е-R-5, Е-G-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

2) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың қатардағы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

3) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын білу.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

Дыңғызыл ауылдық округ әкімі аппаратының бас маман есепші, E-G-3 санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957 теңгеден 94110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Уақытында қызметкерлер мен жұмысшылардың еңбек ақысын аударады; мерзімінде мекемелерден бережақ-алажақтарды есептесіп отырады; тауарларды, жұмысты және қызметті мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырады; ауылдық округі әкімінің аппараты бойынша қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді; қаржы тапсырысын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды; бюджет бойынша шығын сметасын жасақтап, есептейді. Ақшаны сметаға сәйкес қолдануды жүзеге асырады; ауылдық округі әкімінің аппараты бойынша банктік есепшот және кассалық кіріс-шығыс құжаттарын жүргізеді; қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептерін экономика және қаржы бөліміне тапырады; бухгалтерлік, статистикалық және салық бойынша есептеулер жүргізеді; мерзімінде жылдық мемлекеттік сатып алу жоспарына өзгерістер мен толықтырулар енгізеді; есепті жыл ішінде арнайы есеп-шотқа түскен қаржыны тоқсан, жартыжылдық сайын жергілікті қауымдастық мүшелерімен келісіп, округ әкімімен бекітіп, ауылдық округке қарасты елді мекендерді абаттандыруға, көріктендіруге, мәдени шаралардың жұмыстарын жұмсауды ұйымдастыру; жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару заңдылықтарына сәйкес жыл соңында келесі жылдың 5 қаңтарына дейін кіріс және шығыс қаржылық жобасын жасайды; «Мемлекеттік сатып алу» заңының орындалуына, осы заң шеңберінде жасақталған құжаттардың сапалылығына жауап береді, жұмыстарын үйлестіреді; Округ әкімінің нормативтік құқықтық актілерінің жобаларын дайындайды

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары білім: экономикалық, қаржыгерлік, бухгалтерлік.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жұмыс тәжірибесі бойынша талаптар

1) мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе E-G-4 санатынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

2) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың қатардағы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

3) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

Бірлік ауылдық округ әкімі аппаратының бас маман есепші,. E-G-3 санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957 теңгеден 94110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Округтің әлеуметтік-экономикалық дамуының, мемлекеттік сатып алу жөніндегі іс-шаралар жоспарын, бюджеттік бағдарламаларды әзірлеу және олардың орындалуын ұйымдастыруды үйлестіру; қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептермен салық, статистикалық салаға қатысты есептіліктерді жүргізу, тапсыру және Мемлекеттік сатып алу бойынша веб-порталымен, «Парус» Қазынашылық клиент жұйесі т.б. бағдарламалар бойынша жұмыстарды атқару; ауылдық округ әкімінің аппараты бойынша қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді, қаржы тапсырсын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды; округ әкімі аппаратының қаржылық есеп жүргізу, кіріскөздерін қалыптастыру, коммуналдық мүліктерді жалға беру мен мемлекеттік сатып алулар бойынша келісім-жасау жұмыстарын ұйымдастыру; округ балансындағы негізгі қорлар мен коммуналдық мүліктердің, материалдық құндылықтардың сақталуын, қайта жаңартылуын, жөнделуін және күтіп ұсталуын қамтамасыз етуді, қадғалау; ауылдық округ әкімінің аппараты бойынша бухгалтерлік жұмыстарды, банктік есепшот және кассалық кіріс-шығыс құжаттарын жүргізу; округ әкімінің жүктеген басқа да тапсырмаларын орындау; округ әкімінің нормативтік құқықтық актілерінің жобаларын дайындайды;

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары білім: экономикалық, гуманитарлық, заңгерлік, техникалық.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жұмыс тәжірибесі бойынша талаптар

1) мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе E-G-4 санатынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

2) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың қатардағы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

3) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

Теңіз ауылдық округ әкімінің аппаратының бас маман есепші, E-G-3 санаты (уақытша негізгі қызметкер бала күтімінде болуына байланысты, 05.07.2016ж. дейін), 1 бірлік.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957 теңгеден 94110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Округтің әлеуметтік-экономикалық дамуының, мемлекеттік сатып алу жөніндегі іс-шаралар жоспарын, бюджеттік бағдарламаларды әзірлеу және олардың орындалуын ұйымдастыруды үйлестіру; қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептермен салық, статистикалық салаға қатысты есептіліктерді жүргізу, тапсыру және Мемлекеттік сатып алу бойынша веб-порталымен, «Парус» Қазынашылық клиент жүйесі т.б бағдарламалар бойынша жұмыстарды атқару; ауылдық округ әкімінің аппараты бойынша қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді, қаржы тапсырысын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды; округ әкімі аппаратының қаржылық есеп жұмыстарын жүргізу, кіріс көздерін қалаптастыру, коммуналдық мүліктерді жалға беру мен мемлекеттік сатып алулар бойынша келісім-шарттар жасау жұмыстарын ұйымдастыру; округ балансындағы негізгі қорлар мен коммуналдық мүліктердің, материалдық құндылықтардың сақталуын, қайта жаңартылуын, жөнделуін және күтіп ұсталуын қамтамасыз етуді, қадағалау; ауылдық округ әкімінің аппараты бойынша бухалтерлік жұмыстарды, банктік есепшот және кассалық кіріс шығыс құжаттарын жүргізу; округ әкімінің нормативтік құқықтық актілерінің жобаларын дайындайды. Округ әкімінің жүктеген басқа да тапсырмаларын орындау.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары білім: экономикалық, гуманитарлық, қаржыгер, бухгалтер.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жұмыс тәжірибесі бойынша талаптар

1) мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе E-G-4 санатынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

2) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың қатардағы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

3) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

Мақаш ауылдық округ әкімі аппаратының бас маман есепші, E-G-3 санаты,1 бірлік.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957 теңгеден 94110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Селолық округ әкімінің нұсқаулары мен тапсырмаларын орындауды қамтамасыз ету «Мақаш ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі әкімші болатын бюджеттік бағдарламалар жобаларын әзірлеу Бюджетті жұмыстарды жетілдіруді ұйымдастырады қаржыландыру жоспарын, бағдарламалар және шағын бағдарламалар міндеттемелер мен төлемдер бойынша жасактайды, округ әкімі аппараты бойынша әрбір жылға арналған шығын сметасын жасайды, оны қорғайды және орындалысын қамтамасыз етеді, тиісті бекітілген штаттық кесте бойынша уақытылы қызметкерлердің еңбекақыларын есептеу, төлеу, қызметкерлердің жалақысынан тиісті төлемдерді зейнетақы қорларына аудару; мекеме есебіндегі құнды заттардың есебін жүргізу, сақталуына бақылау жасау, жыл аяғында инвентиризация өткізу; жұмсалған қаржы құжаттарының дұрыс рәсімделуін, олардың заңдылығын қадағалау, бухгалтерлік, статистикалық және салықтық есептерді уақытында жасау, экономика және қаржы бөліміне берілетін мәліметтерді тапсыру; округ көлеміндегі шаруашылық жүргізуші заңды және жеке тұлғалардан бюджетке түсетін салық түсімдерінің орындалуына ықпал жасайды, күрделі жөндеу жұмыстарының, елді мекендерді ауыз сумен қамтамасыз ету, көшелерді жарықтандыру, көгалдандыру, абаттандыру, санитарлық тазалық жұмыстарына бөлінетін қаржылардың жұмысын бақылау; бухгалтерлік құжаттардың дұрыс сақталуын жауапты және оларды мұрағатқа тапсыруды қамтамасыз етеді, дебиторлық кіріс көздерін қалыптастыру, коммуналдық мүліктерді жалға беру мен тауарлық және кредиторлық қағаздардың мезгілінде өтелуін бақылайды, төлем тәртібін қадағалайды; бөлінген қаражаттың жұмсалуын ай сайын қадағалау, есебін жүргізу, бюджеттік бағдарламалардың уақытында бекітілген қаржы көлемінде орындалуын, қаржының игерілуін қамтамасыз ету; тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді мемлекеттік сатып алу жұмыстарын заңдылыққа сәйкес жүргізу; қызметтерді мемлекеттік сатып алулар бойынша келісім-шартттар жасау жұмыстарын орындау; нормативтік құқықтық актілердің жобасын дайындайды; округ әкімі берген басқа да қосымша тапсырмаларды орындайды; өзінің лауазымдық міндеттерін және еңбек тәртіптерін сақтауға міндетті.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары білім: экономикалық, қаржыгер бухгалтер.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жұмыс тәжірибесі бойынша талаптар

1) мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе E-G-4 санатынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

2) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың қатардағы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

3) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

Азғыр ауылдық округінің әкім аппаратының бас маман есепші, Е-G-3 санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957 теңгеден 94110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Тауарларды , жұмысты және қызметті мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырады.

Ауылдық округ әкімі аппараты бойынша қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді. Қаржы тапсырмасын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды. Бюджет бойынша шығын сметасын жасақтаған, есептейді, қаржыны сметаға сәйкес қолдануды жүзеге асырады. Ауылдық округ әкімі аппараты бойынша банктік есепшот және кассалық кіріс-шығыс құжаттарын жүргізеді. Қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептерін қаржы бөліміне тапсырады. Бухгалтерлік, статистикалық және салық бойынша есептеулер жүргізеді. Округ әкімінің нормативтік құқықтық актілері жобаларын дайындайды.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары білім: экономикалық, қаржыгер,ғ бухгалтер.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жұмыс тәжірибесі бойынша талаптар

1) мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе E-G-4 санатынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

2) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың қатардағы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

3) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

Сафон ауылдық округі әкімінің аппаратының бас маман есепші, Е-G–3 санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 69957 теңгеден 94110 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері

Тауарларды, жұмысты және қызметті мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырады Ауылдық округ әкімі аппараты бойынша қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді. Қаржы тапсырысын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды. Бюджет бойынша шығын сметасын жасақтап, есептейді, ақшаны сметаға сәйкес қолдануды жүзеге асырады. Ауылдық округ әкімі аппараты бойынша банктік есепшот және кассалық кіріс-шығыс құжаттарын жүргізеді

Қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептерін қаржы бөліміне тапсырады.Бухгалтерлік, статистикалық және салық бойынша есептесулер жүргізеді.

Жергілікті өзін-өзі басқарудың қаржы түсімдері мен шығыстары есебін жүргізу. Округ әкімінің басқа да тапсырмаларын орындап отырады. Округ әкімінің нормативтік-құқықтық актілері жобаларын дайындайды

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары білім: экономикалық, қаржыгер,ғ бухгалтер.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жұмыс тәжірибесі бойынша талаптар

1) мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе E-G-4 санатынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

2) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың қатардағы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

3) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын білуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер

 

Аудандық экономика және қаржы бөлімінің бас маманы, E-R-4 санаты (уақытша негізгі қызметкер бала күтімінде болуына байланысты, 05.09.2016ж. дейін), 1 бірлік.

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Жергілікті бюджетке қарасты мекемелер бойынша қызметкерлердің еңбек ақыларының төленуін, жинақтаушы зейнетақы қорларына жарналарды, бюджетке табыс салығын, әлеуметтік аударымдар мен әлеуметтік салықты мерзімінде түсіруді қамтамасыз етуді бақылау, бөлінген бюджет қаражатының нысаналы, мақсатына сай, толық және уақытылы жаратылуын бақылауға алу, аталған мекемелер бойынша бюджеттерінің жобасын, бюджеттік өтінімдерді тексеруге, зерделеуге, ұсыныс енгізуге; сала құжаттарының істер номенклатурасына сай болуын, сақталуын қамтамасыз етуге, мерзімдеріне байланысты құжаттарды мұрағатқа тапсыруға; мекеменің кіріс-шығыс құжаттарының мерзімінде, дұрыс тіркелуін және ЕСЭДО бағдарламасы арқылы жүргізілуін қамтамасыз етуге; бөлімге түскен бақылауда тұрған құжаттардың мерзімінде орындалуын бақылау және жолдануын қадағалауға; өзінің атқаратын міндетіне сәйкесті саласы бойынша жергілікті бюджеттің бекітілуі, нақтылануы және түзетулер мен өзгерістер енгізілуіне жауапты; азаматтық бюджетке және интернет ресурстерге жауапты маман; белгілі себептерге байланысты жұмыс орнында болмаған жағдайда (еңбек демалысы, сырқаттануға байланысты жұмыста болмау, іс-сапар немесе басқа да себептер) қаржы секторының бас маманының міндетін атқару бөлімнің бас маманының біріне жүктеледі;

өзіне тапсырылған міндеттерді мерзімінде, әрі біліктілікпен орындауды қамтамасыз етудің шараларын алуға міндетті.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Білімі жоғары: экономикалық, қаржылық.

Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын бiлуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

Құрманғазы аудандық ветеринария бөлімінің жетекші маманы, E-R-5 санаты-2 бірлік.

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 64960 теңгеден 88279 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Ауыл шаруашылығы малдарына арналған ветеринариялық алдын-алу және емдеу іс-шараларының жүргізілу барысына бақылауды және қадағалауды жүзеге асыру. Ветеринария саласындағы заңнамаға сәйкес, белгіленген тәртіппен ветеринариялық есепке алуды және есептілікті жүргізеді және оларды ұсынады. Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен тізбе бойынша аса қауіпті аурулардың, сондай-ақ жануарладың эпизоотиялық ауруларының профилактикасы бойынша ветеринариялық іс-шаралардың орындалуын бақылайды және қадағалайды, эпизоотиялық зерттеп қарау актісін береді.Ветеринария мәселелері бойынша аудан әкімінің нормативтік-құқықтық актілерінің жобасын дайындау. Жеке және заңды тұлғалармен ҚР «Ветеринария туралы» заңының орындалуын бақылауды және қадағалауды жүзеге асыру. Ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру жөніндегі іс-шараларды өткізуді және ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру бойынша дерекқорды жүргізуді бақылайды және қадағалайды. Аудан көлеміндегі ветеринариялық объектілерде ветеринариялық-санитарлық талаптардың сақталуын бақылайды және қадағалайды.

Бөлім басшысының ветеринария саласы бойынша қосымша тапсырмаларын орындайды.

Тиісті әкімшілік аумақтық бірліктің шегінде Қазақстан Республикасының ветеринария саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді, заңдарды ақпарат арқылы заңды, жеке тұлғаларға насихаттау жұмыстарын жүргізеді.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Білімі жоғары немесе ортадан кейінгі не орта техникалық немесе кәсіптік: ветеринариялық.

Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын бiлуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

Құрманғазы ауданы құрылыс бөлімінің бас маман есепші, E-R-4 санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Бөлімнің қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді. Қаржы тапсырысын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды. Бюджет бойынша шығын сметасын жасақтап, есептейді, қаржыны сметаға сәйкес қолдануды жүзеге асырады. Бөлім бойынша банктік есепшот және кассалық кіріс-шығыс құжаттарын жүргізеді. Қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептерін қаржы бөліміне тапсырады. Бюджеттен бөлінетін қаржының және мемлекеттік сатып алу бойынша бөлінетін қаржының уақытылы және толық игерілуіне, мемлекеттік сатып алуды конкурсты ұйымдастыруға тікелей жауапты. Бухгалтерлік, статистикалық және салық бойынша есептесулер жүргізеді. Бөлімнің нормативтік құқықтық актілері жобаларын дайындау. Бөлімнің материалдық құнды құжаттарды түгендеп есебін шығарады. Қызметкерлердің жеке іс-қағаздарын қалыптастырады. Еңбек кітапшаларын толтырады және сақтайды. Бөлімі басшысының есеп саласы бойынша қосымшатапсырмаларын орындайды.

.Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Білімі жоғары Қаржыгер, экономикалық, есепші.

Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын бiлуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

Байда ауылдық округ әкімі аппаратының жетекші маман есепші, E-G-4 санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 62462 теңгеден 84116 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Тауарларды, жұмысты және қызметті мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырады; ауылдық округ әкімі аппараты бойынша қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді; қаржы тапсырысын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды; бюджет бойынша шағын сметасын жасақтап, есептейді, ақшаны сметаға сәйкес қолдануды жүзеге асырады. Ауылдық округ әкімі аппараты бойынша банктік есепшот және кассалық кіріс-шығыс құжаттарын жүргізеді. Қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептерін қаржы бөліміне тапсырады. Бухгалтерлік, статистикалық және салық бойынша есептесулер жүргізеді. Елдің экономикалық даму бағдарламаларын жасауды ұйымдастыру; округтегі

түрлі салық төлемдер жұмыстарын ұйымдастырады; мемлекеттік қызметкердің қызмет этикасын сақтауға міндетті; мемлекеттік қызмет туралы Заңды орындауға міндетті;

округ әкімі аппаратының бас маманына округ әкімінің құзыретімен заңдарда белгіленген тәртіпке қайшы келмейтін басқа да міндеттер жүктелуі мүмкін.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Білімі жоғары немесе ортадан кейінгі не орта техникалық немесе кәсіптік білім: экономикалық, бухгалтерлік, қаржыгерлік

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын бiлуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

Нұржау ауылдық округ әкімі аппаратының жетекші маман есепші, E-G-4 санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 62461 теңгеден 84115 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Округтің әлеуметтік-экономикалық дамуының, мемлекеттік сатып алу жөніндегі іс-шаралар жоспарын, бюджеттік бағдарламаларды әзірлеу және олардың орындалуын ұйымдастыруды үйлестіру; қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептермен салық, статистикалық салаға қатысты есептіліктерді жүргізу, тапсыру және Мемлекеттік сатып алу бойынша веб-порталымен, «Парус» Қазынашылық клиент жүйесі т.б. бағдарламалар бойынша жұмыстарды атқару. Ауылдық округ әкімінің аппараты бойынша қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді, қаржы тапсырысын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды; округ әкімі аппаратының қаржылық есеп жұмыстарын жүргізу, кіріс көздерін қалыптастыру, коммуналдық мүліктерді жалға беру мен мемлекеттік сатып алулар бойынша келісім-шарттар жасау жұмыстарын ұйымдастыру; округ балансындағы негізгі қорлар мен коммуналдық мүліктердің, материалдық құндылықтардың сақталуын, қайта жаңартылуын, жөнделуін және күтіп ұсталуын қамтамасыз етуді, қадағалау; ауылдық округ әкімінің аппараты бойынша бухалтерлік жұмыстарды, банктік есепшот және кассалық кіріс шығыс құжаттарын жүргізу; өзін-өзі басқару счетінің кіріс және шығыс есептерін жүргізу.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары немесе ортадан кейінгі білім не орта техникалық немесе кәсіптік білім: экономикалық, бухгалтерлік, гуманитарлық, заңгерлік, ауылшаруашылық, техникалық, педагогикалық.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын бiлуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

Бірлік ауылдық округ әкімі аппаратының жетекші маманы, E-G-4 санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 62461 теңгеден 84115 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Округ бойынша әлеуметік көмек түрлерімен жұмыс, мүгедектерді оңалту жөніндегі іс-шаралардың орындалуын үйлестіру, жалғыз басты қариялар мен мүгедек балаларды үйден қамту мәселелерімен айналысатын әлеуметтік қызметкердің қызметін бақылау, ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балалар, кемтар балаларды әлеуметтік қолдауды қамтамасыз ету, қайырымдылық көмек көрсетуді ұйымдастыру; округ әкім аппаратының салық есептілігіне, округ бойынша кірістер басқармасына және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдерге қатысты жұмыстардың орындалысын ұйымдастыру; округ бойынша Ұлы Отан соғысы ардагерлері мен оған теңестірілгендердің және награда бойынша жұмыстардың орындалуын ұйымдастыру; округ әкімі аппаратының ішкі саясат, ақпарат орталығының қызметін үйлестіру және бұқаралық ақпарат арадағы іс-қимылдарды қамтамасыз ету; мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты мен регламенттерінің орындалысын бақылау, мемлекеттік қызмет көрсетудің есебін жүргізу.

Кіріс және шығыс құжаттарымен жұмыс жасауды қамтамасыз ету және округ әкімі аппаратының істер номенклатурасын жасақтау; округ бойынша мұрағат жұмыстарын жүргізу, тарихи және мәдени мұраны сақтау жөніндегі жұмысты ұйымдастыру және қамтамасыз ету; округтегі жалпыға бірдей әскери міндеттілік және жастарды мерзімді әскери қызметке шақыру мәселелері бойынша Заңдардың орындалуын ұйымдастырады және әскери есеп жұмысын жүргізу; округ бойынша мәдени мекемелермен өзара іс-қимылдарды қамтамасыз ету, мәдениетті, тілдерді дамыту іс-шаралардың орындалуы мен өткізілуің ұйымдастыру; округ бойынша шағын және орта бизнесті, кәсіпкерлік қызметті есепке алу, дамыту жұмыстарын ұйымдастыру, сондай-ақ осы мәселелер жөніндегі Заңдардың орындалуын қадағалау; округ әкімінің жүктеген басқа да тапсырмаларын орындау;

округ әкімінің нормативтік құқықтық актілерінің жобаларын дайындайды.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары немесе ортадан кейінгі білім не орта техникалық немесе кәсіптік, техникалық, ауылшаруашылық, педагогикалық, экономикалық, заңгерлік, гуманитарлық.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын бiлуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

Мақаш ауылдық округ әкімі аппаратының жетекші маманы, E-G-4 санаты, (уақытша негізгі қызметкер бала күтімінде болуына байланысты, 23.08.2016ж. дейін) 1 бірлік.

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 62461 теңгеден 84115 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Селолық округ әкімінің нұсқаулары мен тапсырмаларын орындауды қамтамасыз ету; округ әкімінің тұрғындарды жеке қабылдау бағытындағы жұмыстарды ұйымдастырады; Жалпыға бірдей әскери міндеттілік жәнемерзімді әскери қызметке шақыру мәселелері бойынша заңдардың орындалуын және әскери есеп жұмыстарын жүргізеді; кіріс-шығыс қағаздарының уақтылы тіркелуіне және «Лотус» электрондық бағдарламасына жауапты, округ әкімі аппаратының істер номенклатурасын жасақтау, архивке тапсырылатын материалдармен жұмыс, мерзімінде тапсыру шарасын алады; округ бойынша салық түсімдерінің жиналуына, салық базасын кеңейту жұмыстарына ықпал жасайды, аудандық салық басқармасымен арадағы іс қимылды үйлестіреді; округ әкімі аппаратының техникалық қызметшілерінің еңбек шарттарын әзірлейді, олардың жұмыс уақытын есептеу табелін жүргізеді; округтегі барлық меншік нысандар бойынша автомашина, трактор және ауылшаруашылық техникаларының, жүзбелі кеме-қайықтардың есебін жүргізеді; нормативтік құқықтық актілердің жобасын дайындау жұмыстарын үйлестіру. Округ әкімі берген басқа да қосымша тапсырмаларды орындайды; өзінің лауазымдық міндеттерін және еңбек тәртіптерін сақтауға міндетті.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары немесе ортадан кейінгі білім не орта техникалық немесе кәсіптік білім,педагогикалық, гуманитарлық, мемлекеттік және жергілікті басқару, заңгерлік, экономикалық, техникалық, ауылшаруашылық мамандықтары.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын бiлуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

Мақаш ауылдық округ әкімі аппаратының жетекші маманы, E-G-4 санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 62461 теңгеден 84115 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Селолық округ әкімінің нұсқаулары мен тапсырмаларын орындауды қамтамасыз ету; қоғамдық тәртіптің сақталуын қадағалау, құқық бұзушылықтың алдын-алу, болдырмау бағытындағы жұмыстарды ұйымдастыру; нашақорлыққа және есірткі бизнесіне қарсы күрестің өңірлік бағдарламасын іске асыру; жалпыға бірдей міндетті құқықтық оқыту жөніндегі жұмыстарды ұйымдастырады, аудандық құқық қорғау органдарымен өзара іс-қимылын қамтамасыз етеді, жасы кәмелетке толмағандар ісі және олардың құқықтарын қорғау бойынша жұмыстарды орындайды; тұрғындар жиналысын, қауымдастық жиындарын, аппарат мәжілісін өткізуді ұйымдастырады; хаттамаларын жасақтайды; округ әкімінің есеп беру жиналысында жасақталған іс шаралардың орындалысынан аудан әкімі аппаратына мезгілінде хабарлама жолдайды; қоршаған ортаны қорғау бойынша іс-шараларды жүзеге асыру, елді мекендерді абаттандыру, көріктендіру, коммуналдық шаруашылық, жөндеу жұмыстарын ұйымдастырады, тұрғын үй қорының есебін жүргізеді, мекемелердің қысқа дайындығын қадағалайды, өрт қауіпсіздігін сақтау жұмыстарына басшылық жасайды, жобалық, сметалық құжаттарды дайындайды, жергілікті әлеуметтік инфрақұрылымның дамуына жәрдемдеседі; Ұ.О.С ардагерлерінің, тыл еңбеккерлерінің және әскер жесірлерінің дерек қорларын жасайды, мұрағат жұмыстарын жүргізеді, тарихи және мәдени мұраны сақтау жөніндегі жұмыстарды ұйымдастырады, награда мәселелері бойынша жұмыстарды жүргізу, «Қазақстан Республикасының Тіл туралы» Заңының орындалуын қадағалайды, діни экстремизмге қарсы күрес бағытындағы жұмыстарды ұйымдастырады,

округтегі ардагерлер кеңесінің, әйелдер кеңесінің, жастар ұйымының жастар ісі жөніндегі жұмысының кеңесінің жұмысына бағыт бағдар береді, бірлескен шаралар ұйымдастыруды жүзеге асырады; ақпарат орталығы, қоғамдық ұйымдармен байланыс жасайды. Мерзімді баспасөзге жазылу жұмыстарын ұйымдастырады, бұқаралық ақпарат құралдарымен арадағы байланысты, көрнекі үгітті нығайтуға жұмыстанады; округтегі бастапқы және орта білім беру ұйымдарымен, мәдениет және денсаулық сақтау мекемелерімен бірлесіп спорттың бұқаралығын арттырып салауатты өмір салтын насихаттау бойынша, мәдениетті тілдерді дамыту бойынша, мәдени –көпшілік мерекелік іс-шараларды өткізуді ұйымдастырады, туысы жоқ адамдарды жерлеуді және зираттар орынының тиісті қалпында ұстау жөніндегі қоғамдық жұмыстарға жауапты, нормативтік құқықтық актілердің жобасын дайындау жұмыстарын үйлестіру. Округ әкімі берген басқа да қосымша тапсырмаларды орындайды;

өзінің лауазымдық міндеттерін және еңбек тәртіптерін сақтауға міндетті.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары немесе ортадан кейінгі білім не орта техникалық немесе кәсіптік білім, педагогикалық, гуманитарлық, мемлекеттік және жергілікті басқару, заңгерлік, экономикалық, техникалық, ауылшаруашылық мамандықтары.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын бiлуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

1) «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш;

2) 3х4 үлгідегі суретпен «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған сауалнама;

3) бiлiмi туралы құжаттардың нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi; 4) еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған көшiрмесi;

5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2010 жылы 21 желтоқсанда № 6697 болып тіркелген) нысандағы денсаулығы туралы анықтама;

6) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

7) құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

8) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытынды (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).

«Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу Қағидалардың 85-тармағының 3), 4), 7) және 8) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі.

Бұл ретте, персоналды басқару бірыңғай қызметі (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді. Егер азамат еңбек қызметін жүзеге асырмаған және конкурс жарияланған бос лауазым бойынша жұмыс өтілі талап етілмейтін жағдайларда еңбек қызметін растайтын құжаттардың көшірмелерін ұсыну талап етілмейді.

Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Құжаттарды қабылдау мерзiмi жалпы конкурс өткізу туралы хабарландыру Құрманғазы ауданы әкімдігінің және мемлекеттік қызмет істері уәкілетті органның интернет-ресурсында соңғы жарияланған күнінен бастап 10 жұмыс күні ішінде көрсетілген мекенжай бойынша тапсырылуы тиіс.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электронды түрде электрондық почта не «E-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір сағат бұрын кешіктірілмей береді.

Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесуге жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде Құрманғазы ауданы әкімі аппаратында өтеді.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері Министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен: «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға арналған конкурсты өткізу қағидалары бекітілді. Аталған Қағиданың 29, 30 тармақшаларына сәйкес конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады.

Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі маслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады.

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшесіне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібінде конкурс комиссиясының шешіміне шағымдана алады.


Парақтағы соңғы өзгерістер: 03.06.2016 04:49

Мақаланың шыққан күні: 03.06.2016