Мобильді нұсқа Нашар көретіндерге арналған нұсқа
26.05.2020

Қызметтер

Құрманғазы ауданы әкімінің аппараты «Б» корпусындағы бос мемлекеттік әкімшілік лауазымға жалпы конкурс жариялайды

Құрманғазы ауданы әкімінің аппараты «Б» корпусындағы бос мемлекеттік әкімшілік лауазымға жалпы конкурс жариялайды. 060400, Құрманғазы ауданы, Ганюшкин селосы, С.Көшекбаев көшесі 25 үй, 11 және 12 кабинет, телефон:8(71233)2-15-36, 8(71233)2-14-22 электрондық почта: k_kadr_bolimi@mail.ru.

Құрманғазы ауданы әкімі аппаратының ұйымдастыру, бөлімінің бас маманы, Е-4 санаты.

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 77452 теңгеден 104935 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Аудан әкімінің қатысуымен өткізілетін іс-шараларды ұйымдастыру, апталық жұмыс жоспарын қалыптастыру;

Аудан әкімінің аудан тұрғындарымен кездесуiн, жиындарын әзiрлеу, өткiзу және ресiмдеу жұмыстарын жүргізу. Аудан бойынша жасақталған іс-шаралар жоспарының орындалуы жөнінде есептер дайындау;

Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінен, Үкіметінен, министрліктерден, облыс әкімшілігінен келіп тускен нормативтік құқықтық актілеріне және құжаттардың уақытылы орындалуына бақылау жүргізу мен облыстан келген қатынас хаттар негізінде бақылаудан түсіру жұмыстарын атқарады;

Құрманғазы ауданы әкімі аппаратының ұйымдастыру, бөлімінің бас маманы лауазымдық нұсқаулығында көрсетілген жұмыстары жөнінде дербес бөлімдерімен жергілікті әкімдердің жұмыстарына басшылық, үйлестіру жұмыстарын жүргізу.

Аудан әкімі, аудан әкімі орынбасарлары, аппарат басшысының және бөлім басшысының басқа да тапсырмаларын атқару.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары білім: гуманитарлық, заңгерлік, педагогикалық, экономикалық, техникалық, жергілікті мемлекеттік басқару

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын бiлуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

Құрманғазы ауданның жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімінің жетекші маманы, Е-R-5 санаты (2 орын уақытша негізгі қызметкерлер бала күтімінде болуына байланысты).

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 64960 теңгеден 88279 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Өзіне бекітілген округтер бойынша аз қамтылған азаматтарға мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек, балалы отбасыларына берілетін мемлекеттік жәрдемақы тағайындау жұмыстарымен айналысады. Округтерден түскен әлеуметтік көмек алушылардың құжаттарының толықтығы мен дұрыстығына көз жеткізеді, есептеулерді белгіленген ережеге сай жүргізеді, оларды тағайындау үшін бөлім бастығына мезгілінде үсынады, тапсырысқа мәліметтерді уақытылы беріп отырады, төлемге түсірілетін тізімдерді мезгілінде әрі сапалы түрде дайындайды және толық жауапты болады.

Аз қамтылған отбасыларына тұрғын үй ұстауға берілетін жәрдемақыны бөлініп бекітілген селолық округтер бойынша тағайындау жұмыстарын жүргізеді және оның уақытылы төленуін қамтамасыз етеді. Осы мәселелерге байланысты тиісті құжаттардың толықтығы мен дұрыстығына көз жеткізеді, есептеулер жүргізеді, тапсырыстарды мезгілінде беріп, төлемдердің уақытылы берілуін қамтамасыз етеді.

Өзіне бекітілген округтер бойынша білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік қамту, мәдениет және спорт мекемелерінің мамандарына отын сатып алу үшін берілетін біржолғы әлеуметтік ақшалай төлемі бойынша құжаттарын толық жинақтап, уақытында төленуін қаматамсыз етеді.

Бөлім басшыларының берген басқа да тапсырмаларын орындауға міндетті.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Білімі жоғары немесе ортадан кейінгі: экономист, қаржыгер, есепші, заңгерлік, гуманитарлық.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын бiлуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

Құрманғазы аудандық ветеринария бөлімінің жетекші маманы, E-R-5 санаты-2 орын.

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 64960 теңгеден 88279 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Ауыл шаруашылығы малдарына арналған ветеринариялық алдын-алу және емдеу іс-шараларының жүргізілу барысына бақылауды және қадағалауды жүзеге асыру. Ветеринария саласындағы заңнамаға сәйкес, белгіленген тәртіппен ветеринариялық есепке алуды және есептілікті жүргізеді және оларды ұсынады. Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен тізбе бойынша аса қауіпті аурулардың, сондай-ақ жануарладың эпизоотиялық ауруларының профилактикасы бойынша ветеринариялық іс-шаралардың орындалуын бақылайды және қадағалайды, эпизоотиялық зерттеп қарау актісін береді.Ветеринария мәселелері бойынша аудан әкімінің нормативтік-құқықтық актілерінің жобасын дайындау. Жеке және заңды тұлғалармен ҚР «Ветеринария туралы» заңының орындалуын бақылауды және қадағалауды жүзеге асыру. Ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру жөніндегі іс-шараларды өткізуді және ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру бойынша дерекқорды жүргізуді бақылайды және қадағалайды. Аудан көлеміндегі ветеринариялық объектілерде ветеринариялық-санитарлық талаптардың сақталуын бақылайды және қадағалайды.

Бөлім басшысының ветеринария саласы бойынша қосымша тапсырмаларын орындайды.

Тиісті әкімшілік аумақтық бірліктің шегінде Қазақстан Республикасының ветеринария саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді, заңдарды ақпарат арқылы заңды, жеке тұлғаларға насихаттау жұмыстарын жүргізеді.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Білімі жоғары немесе ортадан кейінгі не орта техникалық немесе кәсіптік: ветеринариялық.

Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын бiлуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

Құрманғазы аудандық дене шынықтыру және спорт бөлімінің бас маман есепші, E-R-4 санаты.

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Бөлімнің қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді. Қаржы тапсырысын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды. Бюджет бойынша шығын сметасын жасақтап, есептейді, қаржыны сметаға сәйкес қолдануды жүзеге асырады. Бөлімі бойынша банктік есепшот және кассалық кіріс-шығыс құжаттарын жүргізеді. Қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептерін қаржы бөліміне тапсырады. Бухгалтерлік, статистикалық және салық бойынша есептесулер жүргізеді. Бөлімнің нормативтік құқықтық актілері жобаларын дайындау. Бөлімнің материалдық құнды құжаттарды түгендеп есебін шығарады. Қызметкерлердің жеке іс-қағаздарын қалыптастырады. Еңбек кітапшаларын толтырады және сақтайды. Бөлімі басшысының есеп саласы бойынша қосымша тапсырмаларын орындайды.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Білімі жоғары қаржыгер, экономикалық, есепші.

Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын бiлуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

Аудандық кәсіпкерлік бөлімінің бас маман есепші, E-R-4 санаты.

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Бөлімнің бюджет қаржысының қозғалысы мен орындалу жөніндегі есебін шығарып отыруға, аудандық экономика және қаржы бөліміне бюджеттің атқарылуы жөніндегі, дебиторлық және кредиторлық берешектер туралы есебі, шоғырландырылған бухгалтерлік балансты белгіленген мерзімде тапсыруға. Бөлімнің қаржылық есебін, бухгалтерлік есеп пен есептілік іс-қағаздарын талапқа сай жүргізіп отыруға. Мемлекеттік сатып алуды заң талаптарына сай уақытылы ұйымдастырып, Ереже талаптарына сай өткізуге және тисті құжаттарды бекітілген нысандарға сәйкес рәсімдеуге.Белгіленген тәртіппен Бөлімнің құзыретіне кіретін ауданның әлеуметтік-экономикалық даму мәселелерін әзірлеуге, қарауға және келісуге қатысу. Белгіленген тәртіппен аудан әкіміне Бөлім құзыретіне жатқызылған мәселелер бойынша қаулылар, шешімдер және өкімдер жобаларын әзірлеу. Бөлімнің қаражатының мақсатына сай жаратылуын жүзеге асыруға, тауар, материалдық құндылықтар мен негізгі қор мүліктерінің есептерін жүргізуге, жыл сайын түгендеп отыруға, сақталуын бақылауға алуға. Қазақстан Республикасының Бюджет кодексінің және Бюджеттің атқарылуы және оған кассалық қызмет көрсету Ережесінің талаптарына аудандық кәсіпкерлік бөлімінің қаржылық-шаруашылық қызметі жөніндегі айлық, тоқсандық, жылдық есептерді дайындап тапсыруға, бөлім бойынша бюджет қаражатының қалдығына бақылау жасауға. Аудандық мемлекеттік кірістер басқармасына, статистика бөліміне мерзімінде тисті айлық, тоқсандық, жылдық есептерді тапсыруға. Бөлімнің қаржы, банк құжаттары есебін және бюджеттен белгіленген қаржыларды уақытылы ерекшеліктер бойынша нормативтік талаптарға сай және «ПарусКаз» бағдарламасымен жүргізуге. Штаттық кестеге сай бөлім қызметкерлерінің еңбек ақыларының еңбек өтіліне қарай есептеліп төленуін, жинақтаушы зейнет ақы қорларына жарналарды, табыс салығын, әлеуметтік аударымдар мен әлеуметтік салықты мерзімінде түсіруді қамтамасыз етуге. Жоғарғы органдарға берілетін айлық, тоқсандық және жылдық есептердің, жоғарғы органдарға берілетін ағымдағы ақпараттық мәліметтердің, арыз шағымдар бойынша жауаптарды уақытында, толық беруге. Өзіне тапсырылған міндеттерді мерзімінде, әрі біліктілікпен орындауды қамтамасыз етудің шараларын алуға міндетті және бөлімнің тауарлық-материалдық құндылығының сақталуына жауапты тұлға болып табылады;

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Білімі жоғары: экономикалық, қаржылық.

Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын бiлуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

Құрманғазы ауданы құрылыс бөлімінің бас маманы, E-R-4 санаты.

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Бөлімге қатысты жұмыстар бойынша аудан әкіміне, аудан әкімі жанындағы аппарат мәжілістеріне, аудан әкімдігіне, мәслихат мәжілісіне ұсынылатын мәселені, бөлімнің атқарған жұмысы туралы есебін дайындайды;- АИС ЕУОЛ бағдарламасы өтінішпен жұмыс жүргізу;- Е-қызмет бағдарламасымен жұмыс жасап мәлімет енгізеді; - бақылауда тұрған құжаттарды сапалы, уақытында орындау; бөлімнің шығыс және кіріс қағаздарымен жұмыс істейді; іс қағаздарының мемлекеттік тілде жүргізілуін бақылайды, мұрағат құжаттарын жүргізеді; құрылыс бойынша статистикалық есебін жүргізіп, аудандық статистикалық бөліміне тапсыру;- жоқ болған кезде басқа маманның да жүктелген жұмыстарын атқару бөлім басшысының бұйрықтарымен және басқада нұсқауларын орындау.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Білімі жоғары - Инженер-құрылысшы, сәулетші, инженер-жерге орналастырушы, инженер-жобалаушы, экономист.

Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын бiлуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

Құрманғазы ауданы ауылшаруашылығы бөлімінің бас маман есепші, E-R-4 санаты.

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Ауылшаруашылық бөлімі бойынша қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді. Қаржы тапсырысын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды.

Бюджет бойынша шығын сметасын жасақтап, есептейді, қаржыны сметаға сәйкес қолдануды жүзеге асырады. Бөлімі бойынша банктік есепшот және кассалық кіріс-шығыс құжаттарын жүргізеді.Қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептерін қаржы бөліміне тапсырады. Бухгалтерлік, статистикалық және салық бойынша есептесулер жүргізеді. Бөлімнің нормативтік құқықтық актілері жобаларын дайындау. Ауылшаруашылық бөлімі басшысының есеп саласы бойынша қосымша тапсырмаларын орындайды.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Білімі жоғары - Қаржыгер, экономикалық, есепші

Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын бiлуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

Байда ауылдық округ әкімі аппаратының жетекші маман есепші, E-G-4 санаты.

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 62462 теңгеден 84116 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Тауарларды, жұмысты және қызметті мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырады; Ауылдық округ әкімі аппараты бойынша қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді; Қаржы тапсырысын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды; Бюджет бойынша шағын сметасын жасақтап, есептейді, ақшаны сметаға сәйкес қолдануды жүзеге асырады. Ауылдық округ әкімі аппараты бойынша банктік есепшот және кассалық кіріс-шығыс құжаттарын жүргізеді. Қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептерін қаржы бөліміне тапсырады. Бухгалтерлік, статистикалық және салық бойынша есептесулер жүргізеді. Елдің экономикалық даму бағдарламаларын жасауды ұйымдастыру; Округтегі түрлі салық төлемдер жұмыстарын ұйымдастырады; Мемлекеттік қызметкердің қызмет этикасын сақтауға міндетті; мемлекеттік қызмет туралы Заңды орындауға міндетті;

Округ әкімі аппаратының бас маманына округ әкімінің құзыретімен заңдарда белгіленген тәртіпке қайшы келмейтін басқа да міндеттер жүктелуі мүмкін.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Білімі жоғары немесе ортадан кейінгі не орта техникалық немесе кәсіптік білім: экономикалық, бухгалтерлік, қаржыгерлік

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын бiлуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

Ганюшкин ауылдық округі әкімінің аппаратының жетекші маман есепші, E-G-4 санаты.

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 62461 теңгеден 84115 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Ауылдық округ әкімінің аппаратының бухгалтерлік есеп құжаттарының заңдылыққа сәйкес жүргізілуіне және сақталуына жауап береді; ауылдық окргуі әкімінің аппаратының негізгі қорлар мен мүліктерінің материалдарының есебін Заңға сәйкес жүргізу және амортизициялық аударымдарын дұрыс есептеп уақтылы шығарып отыру. Округ әкімі аппаратына алынып пайдаланылған канцеляриялық тауарлардың, басқада айналым тауарларының кіріс-шығыс есептері жасақталуына жауапты; округ әкімі аппаратының қызметкерлерінің еңбек ақылары мен жәрдемақыларын, іс сапар шығындарын заңға сәйкесті дұрыс есептелуіне, уақтылы берілуіне жауап береді; округке қарасты барлық мекемелер мен ұйымдар арасындағы бухгалтерлік есеп айырысуды жүргізеді; ауылдық округ әкімінің аппаратының, аудандық мәдениет үйінің, бала бақшалардың қаржыларының уақытылы жаратылуы жөнінде мезгіл-мезгіл округ әкіміне немесе оның кеңесшісіне есеп беріп отырады; округ әкімі аппаратына бюджеттен бөлінетін қаржылардың және мемлекеттік сатып алу бағдарламалары бойынша бөлінетін бюджет қаржыларының уақтылы және толық игерілуіне тікелей жауапты; ауылдық округ әкімінің аппаратымен коммуналдық меншіктегі мүліктерді жалға беру ақыларының дұрыс есептелуіне және уақтылы төленуіне жауапты; Өз міндетіне сәйкес салаларда округ әкімінің нормативтік-құқықтық актілерінің (өкім, шешім) жобаларын дайындайды; аудандық салық басқармасына ағымдағы, тоқсандық, жылдық салық есептіліктерінінің дұрыс толтырылып және уақтылы жіберілуіне жауапты;

аудандық экономика және қаржы бөліміне және аудандық статистика бөлімшесіне берілетін ақпараттарды уақтылы беріп отырады; өз міндеттеріне сәйкес хабарламалардың сапалы дайындалуына жауап береді және уақытылы берілуін қамтамасыз етеді; округ әкімінің және округ әкімі орынбасарының, кеңесшісінің басқа да тапсырмаларын толық және уақытында орындалуын қамтамасыз етеді;

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Білімі жоғары немесе ортадан кейінгі не орта техникалық немесе кәсіптік: экономикалық, бухгалтер мамандықтар.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын бiлуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

Нұржау ауылдық округ әкімі аппаратының жетекші маман есепші, E-G-4 санаты.

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 62461 теңгеден 84115 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Округтің әлеуметтік-экономикалық дамуының, мемлекеттік сатып алу жөніндегі іс-шаралар жоспарын, бюджеттік бағдарламаларды әзірлеу және олардың орындалуын ұйымдастыруды үйлестіру; Қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептермен салық, статистикалық салаға қатысты есептіліктерді жүргізу, тапсыру және Мемлекеттік сатып алу бойынша веб-порталымен, «Парус» Қазынашылық клиент жүйесі т.б.

бағдарламалар бойынша жұмыстарды атқару. Ауылдық округ әкімінің аппараты бойынша қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді, қаржы тапсырысын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындайды; Округ әкімі аппаратының қаржылық есеп жұмыстарын жүргізу, кіріс көздерін қалыптастыру, коммуналдық мүліктерді жалға беру мен мемлекеттік сатып алулар бойынша келісім-шарттар жасау жұмыстарын ұйымдастыру; Округ балансындағы негізгі қорлар мен коммуналдық мүліктердің, материалдық құндылықтардың сақталуын, қайта жаңартылуын, жөнделуін және күтіп ұсталуын қамтамасыз етуді, қадағалау; Ауылдық округ әкімінің аппараты бойынша бухалтерлік жұмыстарды, банктік есепшот және кассалық кіріс шығыс құжаттарын жүргізу; Өзін-өзі басқару счетінің кіріс және шығыс есептерін жүргізу.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары немесе ортадан кейінгі білім не орта техникалық немесе кәсіптік білім: экономикалық, бухгалтерлік, гуманитарлық, заңгерлік, ауылшаруашылық, техникалық, педагогикалық.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын бiлуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

Дыңғызыл ауылдық округ әкімі аппаратының жетекші маманы, E-G-4 санаты.

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 62461 теңгеден 84115 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Мерзімді баспасөзге жазылу жұмыстарын ұйымдастырады. Әскери есеп жұмыстарын жүргізеді.Өрт қауіпсіздігін сақтау жұмыстарына басшылық жасайды.Төтенше жағдайлар бойынша жұмысты ұйымдастырады, уақытында шарасын алады. Округ көлемінде тазалық жұмыстарын ұйымдастырады, ақылы қоғамдық қызметкерлерге тазалық жұмыстарын жүргізу үшін атқаратын жұмыстарды бөліп береді, бақылау жүргізеді.Тазалық комиссиясының жұмысын ұйымдастырады, әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттама толтырады.Әкімшілік жаза қолдану туралы қаулы жобасын дайындайды және тиісті органға жолдайды. Көрнекі үгіт плакаттарын орналастырады және елді мекендерді абаттандыруға көмек жасайды; Ақпарат орталығының жұмысын үйлестіреді Округ әкімінің нормативтік құқықтық актілерінің жобаларын дайындайды.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары немесе ортадан кейінгі білім не орта техникалық немесе кәсіптік білім; заңгерлік, гуманитарлық, экономикалық, ауылшаруашылық, техникалық, жергілікті және мемлекеттік басқару.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын бiлуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

Қиғаш ауылдық округ әкімі аппаратының бас маман есепші, E-G-3 санаты.

Лауазымдық жалақысы қызмет атқарған жылдарына қарай 69957 теңгеден 94110 теңгеге дейін.

Лауазымдық функционалдық міндеттері:

Округтің әлеуметтік-экономикалық дамуының, мемлекеттік сатып алу жөніндегі іс-шаралар жоспарын, бюджеттік бағдарламаларды әзірлеу және олардың орындалуын ұйымдастыруды үйлестіру. Қаржының жұмсалуы жөнінде айлық, тоқсандық, жылдық есептермен салық, статистикалық салаға қатысты есептіліктерді жүргізу, тапсыру және Мемлекеттік сатып алу бойынша веб-порталымен, «Парус», Қазынашылық клиент жүйесі т.б. бағдарламалар бойынша жұмыстарды атқару; Ауылдық округ әкімінің аппараты бойынша қаржы-шаруашылық есебін жүргізеді, қаржы тапсырысын, қаржыландыру жоспарының жобасын дайындау; Округ әкімі аппаратының қаржылық есеп жұмыстарын, жүргізу, кіріс көздерін қалыптастыру, коммуналдық мүліктерді жалға беру мен мемлекеттік сатып алулар бойынша келісім-шарттар жасау жұмыстарын ұйымдастыру; банктік есепшот және кассалық кіріс шығыс құжаттарын жүргізу; Округ бойынша шағын және орта бизнесті, кәсіпкерлік қызметті есепке алу, дамыту жұмыстарын ұйымдастыру, сондай-ақ осы мәселелер жөніндегі Заңдардың орындалуын қадағалау; Көрнекі үгіт плакаттарын орналастыру және елді мекендерді абаттандыруға жұмыстарына басшылық жасау; Е-Қызмет жүйесімен жұмыс жасау; Кіріс және шығыс құжаттарымен жұмыс жасауды қамтамасыз ету және округ әкімі аппаратының істер номенклатурасын жасақтау; Округ әкім аппаратының салық есептілігіне, округ бойынша салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдерге қатысты жұмыстардың орындалысын ұйымдастыру; Округ әкімінің нормативтік құқықтық актілерінің жобаларын дайындайды.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Білімі жоғары: экономикалық, бухгалтерлік, қаржыгерлік.

Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын бiлуі.

«Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білуі.

Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

1) «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш;

2) 3х4 үлгідегі суретпен «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған сауалнама;

3) бiлiмi туралы құжаттардың нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi; 4) еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған көшiрмесi;

5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2010 жылы 21 желтоқсанда № 6697 болып тіркелген) нысандағы денсаулығы туралы анықтама;

6) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

7) құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

8) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытынды (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).

«Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу Қағидалардың 85-тармағының 3), 4), 7) және 8) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі.

Бұл ретте, персоналды басқару бірыңғай қызметі (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді. Егер азамат еңбек қызметін жүзеге асырмаған және конкурс жарияланған бос лауазым бойынша жұмыс өтілі талап етілмейтін жағдайларда еңбек қызметін растайтын құжаттардың көшірмелерін ұсыну талап етілмейді.

Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Құжаттарды қабылдау мерзiмi жалпы конкурс өткізу туралы хабарландыру Құрманғазы ауданы әкімдігінің және мемлекеттік қызмет істері уәкілетті органның интернет-ресурсында соңғы жарияланған күнінен бастап 10 жұмыс күні ішінде көрсетілген мекенжай бойынша тапсырылуы тиіс.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электронды түрде электрондық почта не «E-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір сағат бұрын кешіктірілмей береді.

Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесуге жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде Құрманғазы ауданы әкімі аппаратында өтеді.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері Министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен: «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға арналған конкурсты өткізу қағидалары бекітілді. Аталған Қағиданың 29, 30 тармақшаларына сәйкес конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады.

Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі маслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады.

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшесіне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібінде конкурс комиссиясының шешіміне шағымдана алады.


Парақтағы соңғы өзгерістер: 06.04.2016 09:43

Мақаланың шыққан күні: 06.04.2016